برانکو: قبول دارم کم گل می‌زنیم اما ساسان خودش رفت!

پرسپولیس درحالی دیروز در دیداری تدارکاتی تیم دسته سومی مقاومت تهران را یک بر صفر شکست داد که در حاشیه این بازی سرمربی سرخپوشان در پاسخ به این پرسش که آیا حسرت جدایی بازیکنی مثل ساسان انصاری را نمی‌خورد، گفت: این مساله‌ تمام شده و من الان حتی به دیدار ماشین‌سازی هم کاری ندارم!
کد خبر: ۹۷۴۷۹۳

برانکو ایوانکوویچ که دیروز با نفرات ذخیره خود در این دیدار دوستانه حضور داشت، همچنان در معرض پرسش‌هایی درخصوص ضعف خط حمله تیمش بویژه فرصت‌سوزی‌های مهدی طارمی است، آن هم در شرایطی که ساسان انصاری، بازیکن ذخیره پرسپولیس که به فولاد پیوست، هم‌اکنون با 9 گل پیشتاز جدول گلزنان است، برانکو دیروز در این خصوص گفت: من به ساسان تبریک می‌گویم. او بازیکن خوبی است. به نظرم انصاری در تیم فولاد عملکرد درخشانی داشته است. انصاری شرایطش طوری شد که خودش ‌خواست از پرسپولیس برود و از جمع ما جدا شد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره این‌که تیمش قهرمانی فصل گذشته را با تفاضل گل از دست داد و این فصل هم کم گل می‌زند، ‌گفت: شما حق دارید، چون ما کم گل می‌زنیم و موقعیت‌هایی را که داریم تبدیل به گل نمی‌کنیم. ما در هر بازی هفت، هشت موقعیت خوب گلزنی داریم که توپ‌ها را گل نمی‌کنیم. امیدوارم مهدی و دیگران روزهای شکوفایی‌شان برسد.

وی در پاسخ به این سوال که گویا مشکل گلزنی پرسپولیس فراتر از مشکل فنی است و فکر نمی‌کند بازیکنانش برای بهتر شدن وضعیت‌شان نیاز به روان‌شناس دارند، اظهار کرد: بهترین روان‌شناسی تمرین است. تمرین، تکرار و تکرار و تکرار بهترین کار است. هیچ چیز دیگری مهم نیست.

برانکو به دیدار بعدی تیمش در لیگ در مصاف با پدیده خراسان اشاره کرد و گفت: واقف هستیم که بازی سختی با پدیده خواهیم داشت. به برد این بازی در مسیری که داریم، نیازمندیم. آنها خواستار تعویق یک‌روزه بازی شدند و ما هم قبول کردیم. به نظرم این اتفاق برای ما هم خوب است، چون هر هفت روز یک بار بازی می‌کنیم و تعادل هم حفظ می‌شود.

برانکو درباره پدیده افزود: ما یک تجربه تلخ از بازی با پدیده داریم. سال گذشته در تهران با پدیده 2ـ 2 مساوی کردیم و در مشهد هم در لحظات پایانی بازی‌مان مساوی شد. می‌دانیم که شرایط سختی در انتظار ماست. بازی‌های آخر پدیده مقابل ماشین‌سازی و تراکتورسازی را دیده‌ایم و می‌دانیم پدیده مقابل تیم‌های بزرگ خوب کار می‌کند.

وی در واکنش به این مساله که مساوی تراکتورسازی باعث شد پرسپولیس با اقتدار و بدون نیاز به تفاضل گل صدرنشین شود و با این شرایط آیا به نتایج رقبا هم توجهی دارد، گفت: ما همه نتایج را دنبال می‌کنیم و طبیعی است این کار را انجام دهیم، اما قبل از هر چیزی ما تمرکزمان روی بازی خودمان است، البته توجه به یک بازی معنایی ندارد، چون تازه یک سوم لیگ گذشته است.

برانکو در مورد قضاوت محمدرضا فغانی در دیدار پرسپولیس مقابل ماشین‌سازی گفت: من هم با این‌که گفته شده است او قضاوت خوبی نداشت، موافقم. من نگران وضعیت داوری برای بازی‌های پرسپولیس هستم. گفته شده است فغانی دیروز اولین قضاوتش را در بازی‌های پخش مستقیم انجام داد و من تعجب می‌کنم چرا او را برای این دیدار سخت انتخاب کرده بودند! چرا قضاوت دیدار ذوب‌آهن ـ پیکان یا تراکتورسازی ـ پدیده را به او ندادند؟

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها