زننده تک گل سه امتیازی پرسپولیس پس از پایان بازی با ماشین سازی به طرز ماهرانه ای از دست خبرنگاران فرار کرد.
کد خبر: ۹۷۴۵۵۲
بی احترامی به پیراهن پرسپولیس در شادی عجیب پس از گل (عکس)

به گزارش جام جم آنلاین ، پرسپولیس موفق شد با تک گل وحید امیری برابر ماشین سازی تبریز به پیروزی رسیده و دوباره صدر جدول را از تراکتورسازی تبریز پس بگیرد.

از آنجایی که این گل روی سانتر مواج و تماشایی رامین رضاییان حاصل شد بنابراین امیری نزد مدافع راست نفوذی پرسپولیس رفت تا شادی اش را با او تقسیم کند.

امیری که احساساتی شده بود ناگهان مرتکب اشتباه عجیبی شد و به جای کار نمادین با پیراهن تیم بزرگ پرسپولیس کفش رضاییان را واکس زد!

این شادی گرچه از روی عمد نبوده و شتابزده انجام شد اما پسندیده نبود و بهتر است فوتبالیست خوش اخلاق و خوبی مثل امیری حواسش به این چیزها جمع باشد.

آنطور که سایت رادنیوز نوشته، در پایان بازی هم در حالی که اغلب خبرنگاران با دیدن مهدی طارمی در منطقه میکسدزون سراغ مهاجم گل نزن پرسپولیس رفته بودند، امیری هافبک ملی پوش سرخپوشان جیم شد!

احتمالا امیری از بیم سؤالات خبرنگاران پیرامون حرکت نه چندان شایسته او هنگام شادی پس از گل و واکس زدن کفش رامین رضاییان با پیراهن پرسپولیس تصمیم به فرار گرفت اما هر چه بود جالب نبود.

این بازیکن خرم آبادی باید به احترام مردم و رسانه ها می ایستاد و در روزی که گل هم زده بود برخورد بهتری با خبرنگاران داشت اما این طور نشد!

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
احمد
United States
۲۳:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۳
۰
۰
چه اشكالی داره ماهم كفشهامونو با پارچه قرمز تمیز میكنیم بیچاره منظوری نداشته شما هم امتحان كنید با قرمز خوب پاك میشه

نیازمندی ها