عضو کمیته روابط خارجی سنای آمریکا و گزینه موردنظر ترامپ برای تصدی پست وزیر امور خارجه این کشور، خواستار مذاکره دوباره در مورد توافق هسته‌ای ایران است.
کد خبر: ۹۷۴۰۳۹
باب کورکر، خواستار مذاکره دوباره درباره توافق هسته‌ای است

ژبه گزارش جام جم آنلاین و به نقل از ای‌بی‌سی نیوز، «باب کورکر»، سناتور‌جمهوری خواه ایالت «تنسی» و عضو کمیته روابط خارجی سنای آمریکا که به عنوان نامزد ترامپ برای تصدی وزارت خارجه نیز از وی یاد می‌شود می گوید خواستار مذاکره دوباره در مورد توافق هسته ای است.

پایگاه اینترنتی ای بی سی نیوز؛ به نقل از کورکر اعلام کرد: تمدید تحریم های ده ساله ایران این تضمین را می دهد که «دونالد ترامپ»، رئیس جمهور منتخب آمریک،ا می تواند تحریم هایی را که اوباما برای اجرای توافق هسته ای با ایران از میان برداشته بود، بار دیگر احیا کند.

کورکر که از وی به عنوان نامزد ترامپ برای وزارت امور خارجه نیز یاد می شود گفته است طرفدار انتصاب مقامی است که با قدرت، توافق هسته ای را به اجرا بگذارد. وی همچنین بر این احتمال نیز اصرار می‌ورزد که امکان دارد بعد از اتمام دوره ریاست جمهوری اوباما، این توافق بار دیگر به مذاکره گذاشته شود. کورکر گفته است گمان من این است که اگر همکاری نتواند اجرای واقعی آن را ممکن سازد، تغییرات عمده بسیار سریع روی خواهند داد.

منبع / باشگاه خبرنگاران جوان

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۴
ناشناس
-
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۲
۰
۰
نابود باد ترامپ خبیث لجن و نابود امریكای خون آشام خون ریز خونخور جنایتكار تروریست داعش پرست . دوباره اطمینان به امریكای خبیث لجن عین حماقت هست .
نوذر
-
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۲
بیشتز هم فحش بلد بودی میدادی خوب!!! مالیات كه نداره!!! با فحش دادن و داد زدن و شعار و شلوغ بازی كار درست نمیشود عزیز جان. به عمل كار برآید....به سخندانی نیست!!
بهروزرجبی
-
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۲
سلام.جناب ناشناس دلواپس نباش!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
-
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۲
تاوقتی امریكای خون اشام خون ریز خونخوار جنایتكار تروریست داعش پرست رو نشناسی ُ باهاش مقابله نمی تونی كنی ُ با چنین خبیث لجنی گفتگو مداكره یعنی آب در هاون كوبیدن . چقدر مردم فریاد زدند به دولت كه امریكا خبیث تروریسته لجنه و .... و نمی شه بهش اطمینان كرد و باهاش مداكره كرد ُ چون ذاتش امریكای خببیث با جنایتكاری امیخته هست ُ این های خصوصیات و ویژگی های ذاتی امریكای خبیث لجن هست ُ این صفات لجن از امریكای خبیث هیچ وفت جدا نبود و جدانیست و جدا نخواهد بود با این صفات خبیث همه دینا را به خاك و خون كشیده اند الان هم عراق و سوریه و افغانستان و یمن و لیبی و لبنان و فلسطین و ..... را به خاك و خون كشیده است

نیازمندی ها