سرمربی تیم ملی والیبال نشسته رسیدن عنوان بهترین تیم آسیا به ایران را افتخار بزرگی عنوان کرد.
کد خبر: ۹۷۳۳۹۴
رضایی: کسب جایزه از APC افتخار بزرگی است

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از سایت فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین، هادی رضایی پس از دریافت جایزه بهترین تیم آسیا در این باره اظهار داشت: مجمع عمومی کمیته پارالمپیک آسیا هر دو سال یک‌بار برگزار می‌شود و از برترین‌های آسیا طی این دو سال تقدیر به‌ عمل می‌آید. این جوایز به بهترین تیم، بهترین ورزشکار زن، بهترین ورزشکار مرد، بهترین عکاس و افرادی که در توسعه ورزش معلولین فعالیت‌های چشمگیری داشتند اهدا می‌شود.

وی افزود: والیبال نشسته ایران در دو سال اخیر موفق به کسب 4 عنوان قهرمانی پیاپی از رویدادهای آسیایی و جهانی شد. بازی‌های پاراآسیایی اینچئون، جام بین قاره‌ای به میزبانی چین، مسابقات آسیایی به میزبانی مشهد مقدس و در نهایت بازی‌های پارالمپیک ریو، رویدادهایی بودند که تیم والیبال نشسته ایران توانست بهترین عناوین را در آنها کسب کند.

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته کشورمان خاطر نشان کرد: تیم ایران به عنوان بهترین تیم آسیا، بانوی شمشیربازی از چین با کسب 3 نشان طلا از بازی‌های پارالمپیک ریو به عنوان بهترین ورزشکار زن آسیا، شناگری از چین با وجود قطع دو دست و کسب 3 نشان طلا از بازی‌های پارالمپیک ریو به عنوان بهترین ورزشکار مرد آسیا، ورزشکاری از اندونزی به عنوان جوان‌ترین مدال آور آسیا، ابوالفضل امان‌الله به خاطر ثبت بهترین تصویر از بازی‌های پارالمپیک ریو، سه نفر از ایران، فیلپین و ژاپن به دلیل تلاش در جهت توسعه ورزش افراد دارای معلولیت که فرد انتخاب شده از ایران مرحوم فاطمه میرفتاح بود و فرزندش آرش محمودی این جایزه را دریافت کرد و در نهایت کمیته پارالمپیک اندونزی به دلیل توسعه ورزش افراد دارای معلولیت در این کشور، برگزیدگان پنجمین مجمع عمومی پارالمپیک آسیا بودند که موفق به دریافت لوح تقدیر و جایزه شدند.

وی در پایان گفت: مایه افتخار است که از میان منتخبین، سه عنوان به ایران اختصاص پیدا کرده است و جای خوشحالی دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها