تغییرات جدید پرسپولیس در بازی با پدیده

ماهینی و کامیابی‌نیا در قلب پرسپولیس!؟

اخراج محمد انصاری در بازی با پیکان تفکرات برانکو را به هم ریخت. او که در این فصل انصاری را به دفاع میانی آورده بود حالا در نبود او چاره‌ای جز این ندارد که یا حسین ماهینی را در این پست به کار بگیرد و رامین رضاییان را به سمت راست ببرد یا این‌که پلی یانسکی که توانایی بازی در قلب خط دفاعی را دارد در پست اصلی خودش به بازی بگیرد، اتفاقی که بعید است برانکو تن به آن دهد.
کد خبر: ۹۷۳۱۵۳

برانکو که امسال کمترین تغییر را در خط دفاعی‌اش داده است فقط در یکی دو بازی آن هم برای زمانی کوتاه از پلی یانسکی استفاده کرده است.

این اتفاق یعنی این‌که یانسکی گزینه سوم در تفکرات برانکو است و اولویت دوم برای به کار گیری در قلب خط دفاعی گزینه‌ای نیست به جز کمال کامیابی‌نیا؛ هافبک دفاعی سرخپوشان که در تمرینات این تیم در چند روز اخیر به عنوان مدافع میانی بازی کرده است.اگر این اتفاق بیفتد برانکو با بازی دادن به نوراللهی در پست کامیابی نیا خلأ خط هافبک خودش را پرمی‌کند. اما گزینه اول برانکو برای این پست حسین ماهینی است.

بازیکن مورد علاقه و مورد اعتماد پروفسور نشان داده است که توانایی بازی در هر پستی را دارد و می‌تواند در بازی با پدیده هم بخوبی دغدغه‌های سرمربی را کاهش دهد. ضمن این‌که جای او را بازیکنی پر خواهد کرد که در سمت راست خط دفاعی آماده‌تر از ماهینی است.

این بازیکن محتمل‌ترین گزینه است و در بازی با پدیده، ماهینی در کنار سیدجلال در قلب خط دفاعی می‌ایستد و رضاییان پس از مدت‌ها به عنوان بازیکن اصلی در پست تخصصی خودش به میدان می‌رود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها