یک عضو مجلس الشعب(پارلمان) سوریه از شناسایی ماهیت جنگنده‌‌ای خبر داد که شهرک شیعه‌نشین الزهراء در حومه شمالی حلب را چهار بار بمباران کرد.
کد خبر: ۹۷۳۰۶۳
ترکیه شهرک‌ شیعه‌نشین الزهراء را بمباران کرد

به گزارش جام جم آنلاین، «محمد فواز» از نمایندگان پارلمان سوریه فاش کرد یک فروند جنگنده‌های ترکیه‌ای شهرک الزهراء در حومه شمالی حلب را بمباران کرد.

فواز که با خبرنگار تسنیم گفت‌وگو می‌کرد، افزود این جنگنده‌ ترکیه‌ای، چهار بار با بمب‌های خوشه‌ای این شهرک را هدف قرار داد.

نماینده مردم«نبل» در پارلمان سوریه اظهار داشت ساعت 22 و 30 دقیقه شب گذشته یک فروند جنگنده دشمن منازل مردم در جنوب شرقی شهرک الزهراء‌ را بمباران کرد که به شهادت سه غیرنظامی و زخمی شدن 15 نفر دیگر منجر شد که حال دو نفر از آنها وخیم اعلام شده است، مجروحان به دلیل نبود امکانات در بیمارستان صحرایی نبل به حلب منتقل شده‌اند.

فواز تاکید کرد جنگنده‌ای که شهرک الزهراء را بمباران کرد، متعلق به کشور ترکیه و تابع ائتلافی است که آمریکا تشکیل داده است، مردم الزهراء این جنگنده را هنگام پرواز به سمت مرزهای ترکیه مشاهده کرده‌اند.

وی افزود ما با دوستان روس خود درتماس هستیم، آنها به ما تاکید کردند هیچ جنگنده‌ای از آنها شامگاه یکشنبه در آسمان حومه شمالی حلب به پرواز در نیامده است، وی همچنین حمله این جنگنده به مواضع ارتش یا کمیته‌های مردمی مدافع نبل والزهراء‌ را تکذیب و تاکید کرد این جنگنده فقط خانه‌های مردم را بمباران کرد.

فواز گفت ترکیه و همپیمانانش به دنبال منحرف کردن نگاه‌ها از توجه به پیروزی‌های ارتش سوریه در شرق حلب است، آنها همچنین می‌خواهند از مردم حلب که بر ضد مزدوران تروریست‌ آنها ایستادگی کردند، انتقام بگیرند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
راد
-
۱۶:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۸
۰
۰
لعنت خدا به همه كافران مسلمان نما
ali
-
۱۸:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۸
۰
۰
سلام قبلا در مورد حمله رژیم اشغالگر به سوریه گفته بودم و چند روز قبل از اون حمله روسیه اعلام كرده بود اس ۳۰۰ و اس ۴۰۰ فضای سوریه از حملات دشمن امن شده ولی بعد از چند روزی از طرف فلسطین اشغالی مورد حمله قرار گرفت و امروز هم دوباره توسط تركیه مورد حمله هوایی قرار گرفت. پس ایران كلاه گشادی سرش رفته با خرید اس ۳۰۰ با اونهمه تاخیر و داد فریاد غرب
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها