رئیس پلیس فرودگاه های کشور از شناسایی و دستگیری چهار عضو یک شبکه ترانزیتی قاچاق مواد مخدر در پروازهای داخلی به روش بلع خبر داد.
کد خبر: ۹۷۲۹۴۱
جاسازی 4 کیلو گرم تریاک در معده یک قاچاقچی

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از میزان،سردار حسن مهری گفت: با اشراف اطلاعاتی پلیس سه عضو این شبکه را در فرودگاه کرمان و عضو چهارم را به محض فرود در فرودگاه مهرآباد تهران، دستگیر کرد.

وی از کشف قاچاق تریاک به روش مرگبار بلع و جاسازی انباری آن در معده توسط اعضای این شبکه ترانزیتی مواد مخدر خبر داد و گفت: دستگاه بادی اسکنر از انبار لول های تریاک ناب در معده این متهمان پرده برداشت.

سردار مهری با اشاره به اینکه تاکنون بیشترین حمل انباری تریاک در معده فقط 2 کیلو گرم گزارش شده افزود: برای نخستین بار متهمان این پرونده در اقدامی مرگبار و شگفت انگیز ،هرکدام بیش از 4 کیلوگرم تریاک را بلعیده اند.

وی گفت: در مجموع بالغ بر 16 کیلوگرم تریاک خالص بسته بندی شده از معده این افراد تخلیه و ضبط شد.

سردار مهری با اشاره به اینکه اخیرا قاچاقچیان مواد مخدر به روش جاسازی انباری تریاک در معده روی آوردند افزود: علت به جان خریدن این روش خطرناک، سود سرشاری است که نصیب آنان می شود.

وی گفت: قاچاقچیان بلافاصله پس از انتقال تریاک خالص به تهران متاسفانه آن را با برخی مواد زائد غیر بهداشتی آغشته می کنند؛ به طوری که وزن آن به چندین برابر افزایش می یابد.

سردار مهری قیمت عمده فروشی هر کیلو گرم تریاک در پایتخت را بیش از3 میلیون تومان بیان کرد و افزود: در صورت توزیع بین معتادان به صورت خرده فروشی بهای این افیون بیشتر از عدد نقل شده است.

رئیس پلیس فرودگاه های کشوراز اشراف اطلاعاتی پلیس فرودگاه ها و رصد رفت و آمد مسافران بویژه رفتارهای مشکوک، خبرداد و گفت: سوداگران مرگ، گریزی از دست قانون نخواهند داشت چراکه اگر در فرودگاه مبدا دستگیر نشوند؛ حتما با انجام اقدامات اطلاعاتی در فرودگاه مقصد دستگیر خواهند شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۳
پارسا
-
۱۸:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۷
۰
۰
كاش معده شون بتركه و بمیرن كه یك مشت جوون مردم رو معتاد و بدبخت نكنن.
نرم افزار موبایل
-
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۸
۰
۰
اینه قاتلین جوانان هستن..بایدنابودشون كنید
من
-
۱۶:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۸
۰
۱
هرچی فساد. طلاق. قتل و جرم اتفاق میفته توسط آدمای معتادی هست كه حالت طبیعی ندارند. آخه ای جنایتكاران چرا بخاطر جیب خودتون دارین ملت رو نابود میكنین. مرگ برشما

نیازمندی ها