واکنش بشار اسد به مرگ کاسترو

رئیس جمهور سوریه با ارسال پیام تسلیت به رئیس جمهور کوبا به‌دلیل درگذشت رهبر آزادیخواه این کشور تأکید کرد که ایستادگی فیدل کاسترو، الهام بخش رهبران و ملت‌های دنیا شد.
کد خبر: ۹۷۲۸۳۶
واکنش بشار اسد به مرگ کاسترو

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل ازفارس، «بشار اسد» رئیس جمهور سوریه به «رائول کاسترو روس» رئیس جمهور کوبا به خاطر درگذشت «فیدل کاسترو» سیاستمدار کهنه‌کار و انقلابی این کشور پیام تسلیت ارسال کرد.

اسد در این پیام ضمن تسلیت به خاطر درگذشت این رهبر آزادی خواه، برای وی از درگاه خداوند آمرزش و برای ملت کوبا تداوم عزت و پیروزی را مسئلت کرد.

به گزارش خبرگزاری رسمی سوریه «سانا»، رئیس جمهور سوریه در این پیام تأکید کرد: فیدل کاسترو رهبر بزرگ کوبا چند دهه رهبری مبارزه ملت و کشور خود علیه امپریالیسم و سلطه را با کفایت و اقتدار رهبری کرد و ایستادگی وی اسطوره ای و الهام بخش همه رهبران و ملتهای دنیا شد.

وی با بیان این مطلب افزود: کوبا توانسته با رهبری خود در برابر سخت ترین تحریمها و تبلیغات ظالمانه‌ای ایستادگی کند که تاریخ معاصر به خود دیده است.

اسد در پایان تصریح کرد، کوبا به مشعلی برای آزادی ملل آمریکای جنوبی و ملتهای جهان بدل شد و نام فیدل کاسترو در ذهن نسلها باقی مانده و الهام بخش ملتهایی خواهد بود که به استقلال راستین و رهایی از یوق استعمار و سلطه چشم دارند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
20
-
۲۲:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۷
۰
۰
هم قطارا خوب هوای همدیگرو دارن
خودشم حكومتش ارث پدریشه

نیازمندی ها