رضاییان، بالاخره فیکس می‌شود؟

رامین رضاییان، یکی از معماهای این فصل پرسپولیس است. آنقدر همه در باره بازی کردن یا بازی نکردن او نوشته‌اند که دیگر همه چیز خسته‌کننده شده است.
کد خبر: ۹۷۲۷۲۴

این اتفاق در حالی افتاده که برانکو ایوانکوویچ هنوز نتوانسته خودش را متقاعد کند که به این بازیکن از ابتدای مسابقه بازی بدهد و او را در ترکیب اصلی قرار بدهد. داستان حسین ماهینی و اعتقاد ویژه به او (ماهینی یکی از بهترین‌های پرسپولیس است) کاملا متفاوت است و احتمالا همه مسائل به یک چیز مربوط می‌شد؛ لجبازی برانکو. شاید او پیش خودش فکر می‌کند، اگر به رامین از ابتدای مسابقه بازی بدهد، زیر فشار رسانه‌ها این کار را کرده و غرورش له می‌شود، اما نه‌تنها این طور نیست بلکه رسانه‌ها گاهی به نکاتی اشاره می‌کنند که خیلی از مربیان با تیزهوشی از آن استفاده می‌کنند.

برای بازی با ماشین‌سازی، محمد انصاری محروم است و نمی‌تواند تیمش را همراهی کند. نگاهی به تغییری که در بازی با پیکان ایجاد شد، بیانگر این است که به احتمال فراوان، رامین در این مسابقه به عنوان یار ثابت به زمین می‌رود و از ابتدا در ترکیب پرسپولیس بازی خواهد کرد. او در بازی با پیکان و زمانی که انصاری از زمین اخراج شد، جای ماهینی را در سمت راست خط دفاعی گرفت و حسین به قلب خط دفاعی و کنار سیدجلال رفت. احتمالا در بازی با پدیده هم همین اتفاق می‌افتد و در غیاب انصاری، ماهینی به وسط می‌رود و رامین از ابتدا برای تیمش بازی می‌کند. البته باز هم همه چیز بستگی به نظر برانکو دارد و ممکن است او مثل دفعات قبل تصمیماتی بگیرد که همه را شوکه کند؛ مثلا بازی دادن به بازیکنی که از ابتدای فصل بازی نکرده و... .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها