یک عکس، یک متن

باغ بی‌نظیر ایرانی

مجله اکونومیست تصویری از باغ شاهزاده ماهان کرمان را در صفحه اینستاگرام رسمی خود منتشر کرده و به تعریف و تمجید از زیبایی‌های این باغ زیبا پرداخته است.
کد خبر: ۹۷۱۰۵۷

مرقد طفلان مسلم در عراق

مرقد محمد و ابراهیم از فرزندان حضرت مسلم این روزها زیارتگاه هزاران زائر اربعین حسینی(ع) است.

به گزارش مهر، وارد صحن مرقد طفلان مسلم که شوید تابلوی بزرگ کاشی‌کاری شده‌‌ای توجه شما را جلب می‌کند. این تابلو نحوه‌ شهادت این دو نوجوان عاشورایی از نسل حضرت اسماعیل(ع) را در کنار شط فرات نشان می‌دهد. نمونه دیگری از این هنر کاشی‌کاری در داخل مرقد فرزندان حضرت مسلم روی دیوار بزرگ نقش بسته که کار هنرمندان چیره‌دست ایرانی است. روی این کاشی‌ها، شهادت محمد و ابراهیم به زبان عربی و فارسی نوشته شده است.

لیموزین طلایی برای ترامپ

شرکت دارتز اخیرا اعلام کرده قصد دارد لیموزین ویژه‌ای را برای ریاست جمهوری ترامپ بسازد. به گزارش فردا نیوز، لئوناردواف یانکلوویچ مدیرعامل شرکت دارتز رندری را طراحی کرده که یک نمونه عجیب و غریب است و تاکنون مورد علاقه بسیاری قرار گرفته است. از زمان انتخابات ریاست جمهوری آمریکا دارتز چند مدل رندر و طرح غیرواقعی را ویژه رئیس‌جمهور آمریکا طراحی کرده است. به نظر می‌رسد این خودرو برای یک رئیس‌جمهور عجیب باشد. به جای روکش‌های مستحکم ضدگلوله شاهد طلای بیش از حد در نمای آن هستیم که برای یک رئیس‌جمهور چندان اهمیت ندارد و لازم نیست. از طرفی چیز زیادی در این خودرو شبیه سامانه‌های تسلیحاتی نیست. اما ظاهر خودرو با وجود رنگ طلایی خشن و تهاجمی به نظر می‌رسد.

شوخی رونالدو با خودش!

شادی پس از گل کریستیانو رونالدو مقابل اتلتیکومادرید نه تنها سوژه طنزپردازی بسیاری از رسانه‌های اروپایی شده است، بلکه بهانه‌ای برای مسخره شدن او توسط پسر خودش شد. به گزارش تسنیم، ژستی که کریستیانو رونالدو پس از زدن گل دوم از هت‌تریکش برابر اتلتیکومادرید گرفت (ژست آدمی در حال تفکر)، این روزها سوژه‌ای برای طنزپردازی بسیاری از رسانه‌ها و کاربران اینترنتی شده است. این موضوع اما برای او نه‌تنها ناراحت‌کننده نبوده بلکه خودش هم تصمیم گرفته که به جنبش تقلیدکنندگان شادی پس از گل او در دربی مادرید ملحق شود. رونالدو در صفحه اینستاگرامش عکسی از خود گرفته که او، پسر شش ساله‌اش و دوستان او را با ژست شادی پس از گلش نشان می‌دهد و زیر آن نوشته است: این پسربچه‌ها مرا مسخره می‌کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها