رئیس مرکز اطلاع‌رسانی وزارت ورزش اعلام کرد احضار بانوان بسکتبالیست به کمیته انضباطی مد نظر وزیر ورزش نبوده است.
کد خبر: ۹۷۰۷۱۶
واکنش وزارت ورزش و جوانان به ادعای مشحون: با دخترهای بسکتبالیست برخورد نمی کنیم!

به گزارش جام جم آنلاین ، مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان جلسه‌ای با محمود مشحون در خصوص اعزام بانوان به مسابقات ترکمنستان جلسه‌ای برگزار کرد. بعد از این جلسه مشحون از فراخوانده شدن این ورزشکاران به کمیته انضباطی خبر داد.

مازیار ناظمی در گفت وگو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان با اشاره به دیدار اخیر رئیس فدراسیون بسکتبال با دکتر سلطانی فر گفت: دیدار بسیار خوبی بوده و تاکید و دستور وزیر ورزش و جوانان بر طرح مجدد موضوع حضور زنان مسلمان با حجاب اسلامی در فدراسیون جهانی این رشته و اجلاس آینده فیبای آسیاست و انجام این خواسته مهم جامعه ورزش برعهده آقای مشحون است و منتظر اقدامات فدراسیون برای موضوع حضور زنان ایرانی بسکتبالیست در رقابتهای بین المللی هستیم.

وی افزود: سلطانی فر از آقای مشحون خواسته تا با 57 عضو سازمان همکاری کشورهای اسلامی برای حضور زنان مسلمان در این رشته رایزنی کند.

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی درباره برخورد با دختران بسکتبالیستی که به ترکمنستان رفته اند و احضار آنها به کمیته انضباطی با نظر وزارت ورزش گفت: چنین مطلبی مد نظر آقای وزیر نبوده و نیست. نظر آقای سلطانی فر حمایت گسترده از ورزش بانوان است و حتی ریاست محترم جمهور در دیدارشان با وزیر و مدیران ورزشی خواستار رعایت عدالت برای ورزش زنان و مردان شد.

ناظمی افزود: امیدوارم این بحث با توضیحات بنده به عنوان دیدگاه جناب وزیر تمام شود، هر چند رعایت مقررات و ضوابط و قانون مداری در هر مجموعه یک اصل مهم و غیر قابل انکار است و امیدوارم دیگر شاهد این موارد نباشیم. بسکتبال ایران روزهای موفقی را با آقای مشحون سپری کرده و موضوع حضور زنان بسکتبالیست ایران با حجاب اسلامی و شرعی از مدتها قبل توسط او پیگیری شده است و امیدوارم با همت همه از جمله رسانه ها بتوانیم این فرصت بزرگ را برای زنان ورزشکار ایران ایجاد کنیم.

ناظمی خاطرنشان کرد: با نامه ای که فدراسیون بسکتبال ایران در اجلاس بیروت در حضور رئیس و دبیر کل فدراسیون جهانی مطرح می کند موضوع حضور زنان بسکتبالیست ایران در رقابتهای بین المللی مجددا طرح خواهد شد و وزارت ورزش و جوانان از تمام امکانات کشور از جمله توان دیپلماسی برای حل این موضوع استفاده خواهد کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
سوسن
-
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
۰
۰
این اقای مشحون ظاهرا توجیه نیست كه نزدیك انتخابات هست و دولت تدبیر شدیدا نیاز به رای داره. یكی این رو توجیه كنه با بدنه دولت هماهنگ باشه. اگر قراره برخوردی بشه باشه واسه بعد از انتخابات.
بهروزرجبی
-
۰۹:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۲
۰
۰
سلام.ما كه نمی دانیم جریان چی هست ! اما اگرتخلفی شده بایدبرخوردقانونی شود عدول از اجرای قانون به هیچ بهانه ای قابل توجیه نیست زیرا باعث اشاعه قانون شكنی وقانون گریزی درجامعه می شود. اینكه بگوییم رعایت مقررات و ضوابط وقانون مداری درهرمجموعه ای یك اصل مهم وغیرقابل انكار است. اما اینباربی خیالش !!!بنظرمن نه تنها قانون مداری نیست كه بی اعتنایی عامدانه به قانون تلقی وخودتخلف از قانون است .
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها