سخنگوی ترامپ گفت احتمالا همسر ترامپ به کاخ سفید اسباب کشی نخواهد کرد.
کد خبر: ۹۷۰۵۸۷
همسر ترامپ به کاخ سفید نمی‌رود

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری فرانسه از واشنگتن، سخنگوی دونالد ترامپ، پیروز انتخابات ریاست جمهوری آمریکا روز یکشنبه گفت همسر ترامپ احتمالا به علت مدرسه فرزندش به کاخ سفید اسباب کشی نخواهد کرد.

این اظهارنظر ممکن است تاکیدی بر این مسئله باشد که ملانیا ترامپ به جای همراهی با همسرش در کاخ سفید طی دوره ریاست جمهوری وی، در نیویورک و در منزل شخصی خود زندگی کند.

جیسون میلر مدیر ارتباطات تیم انتقال قدرت ترامپ در گفتگو با خبرنگاران گفت "قطعا جابجایی مدرسه بارون پسر ده ساله ترامپ، آن هم در اواسط سال تحصیلی، موضوعی بغرنج است اما بیانیه رسمی در مورد این موضوع متعاقبا منتشر خواهد شد."
این موضع گیری، در واقع واکنشی به مقاله نیویورک پست است که نوشته بود طی دوره ریاست جمهوری دونالد ترامپ، همسرش ملانیا و پسرش بارون در برج ترامپ در منهتن نیویورک زندگی خواهند کرد تا بارون بتواند حداقل تا پایان سال تحصیلی، در مدرسه خصوصی "آپر وست ساید Upper West Side" تحصیل کند.

ترامپ و همسرش در حال حاضر در آخرین طبقه برج ترامپ در خیابان پنجم محله منهتن نیویورک زندگی می کنند. ترامپ هنوز در این مورد که از بیستم ژانویه، یعنی زمانی که قدرت را در کاخ سفید در دست می گیرد، چگونه می خواهد زندگی خود را بین نیویورک و واشنگتن هماهنگ کند، اظهارنظری نکرده است.

روسای جمهور آمریکا از سال 1800 تاکنون در کاخ سفید زندگی و کار می کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
ایرانمهر
-
۰۸:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
۰
۰
الان دیگه نه غم داریم نه غصه !!! چون همسر ترامپ به كاخ سفید نمی رود.خب به ما چه ...
بینام
-
۱۶:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
۰
۰
منم بودم نمیرفتم، كاخ سفید در برابر برج ترامپ مثل خونه ی كلنگیه!!!!
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها