رحمتی، مرد پنالتی های جام حذفی

مهدی رحمتی باز هم نشان داد پنالتی گیر ماهری است.
کد خبر: ۹۷۰۲۰۸
رحمتی، مرد پنالتی های جام حذفی

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از آی اسپورت، او را دیگر باید کم کم مرد پنالتی های جام حذفی بدانیم.

آخرین قهرمانی استقلال در جام حذفی، با درخشش رحمتی در ضربات پنالتی بدست آمد. لیگ یازدهم، مظلومی که تیمی پرستاره در اختیار داشت امیدوار بود فصل را با هر دو جام تمام کند اما فقط یک جام را با درخشش رحمتی بدست آورد. استقلال و شاهین در شیراز، مساوی شدند و قهرمان در ضربات پنالتی تعیین می‌شد. تقابل رحمتی و طالب‌لو، نشان می‌داد چه کسی پنالتی‌گیرترین دروازه‌بان ایران است. در نهایت، استقلالی‌ها با درخشش رحمتی جام را به خانه بردند.
فصل پیش، استقلال برای رسیدن به فینال جام حذفی روبروی نفت منصوریان قرار گرفت. بازی که با نتیجه مساوی به پایان رسید. منصوریان در آن مسابقه، بیرانوند را روی نیمکت نشاند و شیخ ویسی حریف رحمتی شد. استقلالی‌ها دو بار بخاطر پنالتی‌های بد ابراهیمی و چشمی، در آستانه باخت قرار گرفتند اما هر دو بار واکنش‌های استثنایی رحمتی آن‌ها را نجات داد. در نهایت، رحمتی پنالتی سوم را هم گرفت و نفت را حذف کرد.
البته رحمتی در کنار درخشش در ضربات پنالتی، یک خاطره بد هم از این ضربات دارد. یک سال پس از قهرمانی در جام حذفی، رحمتی با استقلال در این مسابقات روبروی سپاهان قرار گرفت و بازی به ضربات پنالتی رفت. استقلال در این بازی شکست خورد و نتوانست به فینال برسد. تصمیم عجیب رحمتی در این بازی، قرار گرفتن پشت ضربه پنالتی و از دست دادن آن بود. تلاش رحمتی برای تبدیل شدن به قهرمان استقلال، او را تبدیل به متهم اصلی شکست و حذف آبی‌ها کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها