در ادامه رقابت های لیگ برتر روسیه شب گذشته تیم های روستوف و روبین کازان به مصاف یکدیگر رفتند.
کد خبر: ۹۷۰۱۳۸
هواداران روبین کازان خطاب به آزمون: تو یک دروغگویی! (عکس)

به گزارش جام جم آنلاین ، این دیدار با تساوی بدون گل دو تیم پایان یافت. روستوف با این تساوی بدون گل 21 امتیازی شد و موقتا در جایگاه پنجم و بالاتر از کراسنودار و آمکار قرار گرفت و روبین کازان هم 19 امتیازی شد ولی رتبه هشتمی‌اش تغییر نکرد.

در این دیدار سردار آزمون 78 دقیقه در ترکیب روستوف مقابل تیم سابقش یعنی روبین کازان بازی کرد این در حالی است که سعید عزت اللهی دیگر بازیکن ایرانی روستوف فرصتی برای بازی کردن پیدا نکرد.

نکته مهم این دیدار اعتراض برخی از هواداران روبین کازان به سردار آزمون بود. آنها دلیل آزمون مبنی بر اینکه برای جدایی از روبین کازان مجبور بوده نمی پذیرند و او را دروغ گو خطاب کردند.

حتی دو هوادار با در دست داشتن پلاکاردی که روی آن عکس آزمون و کلمه «دروغ گو» نوشته شده بود اعتراض خود را به بازیکن ایرانی روستوف نشان داد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۵
بینام
-
۱۰:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۹
۰
۰
خوب این طبیعیه .توی ژنتیك برخی ملتها هست
سوسن
-
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۹
بینام عزیز
شما یك موضوع ساده ی فوتبالی را تبدیل به ناسزاگویی نژادی كردی. حالا خودت از كجا می آیی نمی دانم ولی هر چه هست بهتر است كه اول بروی كمی در باره ی دانش ژن شناسی چیز بخوانی تا بدانی كه تفاوت ملت ها در رفتار اكتسابی اشان است كه زبان هم اكتسابی است و رنگ و پوست هم به خاطر محیط زیست سیاه و زرد و بور و غیرو می شود و همه ی انسان ها از لحاظ ژنتیكی یكی هستند. ولی از حرف شما بوی جدایی و نفرت می بارد. دلم به حال شما و امثال شماها می سوزد.
حمید
-
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۹
حرف خیلی بدی زدی!!!
ایرانی
-
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۹
ازجمله ایران !
نظر
-
۱۱:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۹
۰
۰
دلیلش اینه كه هم شخصیت دوست داشتنی داره و هم بازیكن خوبیه . همه جا دوسش دارن . حالا فرقی نمی كنه روسیه باشه و یا ایران . انشا ا.. هرجا هست موفق باشه و باعث افتخار ایرانی ها. این پلاكارد هم شاید در نگاه اول یه به نظر یه جور توهین باشه اما نشان از علاقه زیاد طرفدارنشون به ایشون داره .

نیازمندی ها