هدر رفتن مقادیر زیادی مواد غذایی پس از پایان مراسم عروسی در عربستان سعودی موجب شگفتی هزاران کاربر اینترنتی شد که فیلم مربوط به این واقعه را تماشا کردند.
کد خبر: ۹۶۹۸۵۳
یک عروسی در عربستان مردم را خشمگین کرد

به گزراش جام جم آنلاین به نقل از العالم، در این فیلم کارگرانی دیده می شوند که مواد غذایی باقیمانده از عروسی را برای انتقال به محل دفن زباله داخل یک کامیون می ریزند.

هزاران کاربر اینترنتی در عربستان ضمن محکوم کردن اینگونه اقدام ها در کشورشان تاکید کردند که این نشان دهنده وضعیتی است که در آن خاندان سعودی و وابستگان به آن از محل فروش نفت در رفاه و نعمت کامل به سر می برند و میلیون ها عربستانی هم در فقر دست و پا می زنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۵
s
-
۱۸:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۸
۰
۰
هزاران بار این صحنه ها رو تو كشور خودمون دیدم.
خانم گل
-
۱۹:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۸
۰
۰
چرا راه دور می روید؟ توی كشور خودمون هم از این صحنه ها زیاده. در مراسم عروسی و عزا آنقدر اسراف میكنند كه حد و حساب نداره. مردم به دو طبقه مرفه بیدرد و فقیرآبرودار تقسیم شده اند.
نوذر
-
۱۹:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۸
۰
۰
تا مدتها در مكه گوشتهای عید قربان حاجیها را هم میبردند و دفن میكردند.....ظاهرا اخیرا كانتینرهای یخچال دار گذاشته اند ولی معلوم نیست گوشتها را كجا میبرند.
امین
-
۰۷:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۹
۰
۰
من كه چیزی ندیدم از اسراف همسایه ما فقط در مراسم سالگرد باباش دویست میلیون تومان هزینه شامش شده بود در حالیكه به قول خودش 200 نفر مهمان بیشتر نداشت مجبور شدن بقیه غذا رو دور بریزن حالا توی این فیلم ما فقط چهار تا سینی دیدیم.
و...
-
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۹
۰
۰
توی ایران ما اصلا وابدا از این خبرا نیست.فكر كردین ما اعتراضی نداریم.عذاب وجدان نگیرین

نیازمندی ها