جانشین رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ اعلام کرد که اجرای طرح ترافیک در محدوده زوج و فرد در روز پنجشنبه تا ساعت ۱۹ ادامه خواهد داشت.
کد خبر: ۹۶۹۵۵۵
اجرای طرح ترافیک در محدوده زوج و فرد تا ساعت 19 پنجشنبه

به گزارش جام جم آنلاین، سرهنگ حسن عابدی در گفت‌وگو با ایسنا درباره اجرای طرح ترافیک در محدوده طرح زوج و فرد در روز پنجشنبه گفت: بر اساس تصمیمات اتخاذ شده از سوی مسئولان استان تهران، ساعت اجرای طرح ترافیک در روز پنجشنبه تا ساعت ۱۹ ادامه خواهد داشت و محدوده آن نیز همچون روزهای اخیر، محدوده طرح زوج و فرد خواهد بود.

عابدی با بیان اینکه "خودروهای فاقد مجوز طرح ترافیک اجازه ورود به محدوده زوج و فرد را ندارند"، افزود: در صورت ورود خودروهای غیرمجاز به این محدوده، دوربین‌های ثبت تخلف اقدام به اعمال قانون و جریمه این دسته از خودروها خواهند کرد.

جانشین رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ تاکید کرد که این وضعیت تا اطلاع ثانوی و در روزهای غیر تعطیل ادامه خواهد داشت اما این محدودیت در روز جمعه اجرا نخواهد شد.

عابدی همچنین از تشکیل برخورد با خودروها و موتورسیکلت‌های دودزا خبر داد و گفت: مأموران پلیس با خودروهای آلاینده و فاقد معاینه فنی برخورد می‌کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
م.منوچهر
-
۲۲:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۶
۰
۰
دانستن مردم كه اهمیتی ندارد...!!!!!
خودشان تصویب میكنند.خودشان جریمه میكنند.حالا شما مرتب داد بزن كه من نمیدانستم. به من نگفته بودند...... چه اهمیتی دارد مهم اینست كه از این دو ساعت 30 میلیارد تومان برگه جریمه صادر شود. شما هم كه نمیفهمی، جریمه شده ای ، خودش اعمال میشود و دو سال دیگر كه مثلا خواستی ماشین بفروشی و همه چیز فراموشت شده در برگه خلافت می آید . اینست روش درست و مردمی برای اداره امور انتظامی یك كشور .....

نیازمندی ها