اختصاصی جام جم آنلاین

ترامپ : نگفتم انتخابات تقلبی است!

دونالد ترامپ در جریان مبارزات انتخاباتی اش گفته بود که درانتخابات دستکاری شده و نتایج آن تقلبی است و هنوز هم بر این عقیده اش اصرار دارد.شمارش آرای انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده آمریکا هنوز ادامه دارد تا روز 13 نوامبر (3 روز پیش) هیلاری کلینتون 668483 رای بیش از ترامپ کسب کرده بود.
کد خبر: ۹۶۹۴۳۸
ترامپ : نگفتم انتخابات تقلبی است!

به گزارش جام جم آنلاین ، روزنامه روتلند هرالد در شماره روز 13 نوامبر کاریکاتوری اثر دانزیگر را منتشر کرد. در بالای کاریکاتور نوشته شده : هیلاری کلینتون بیش از نیم میلیون رای بیش از ترامپ به دست آورده است. ترامپ بسیار مطمئن از خود می گوید: می بینید؟ من که به شما گفته بودم که این انتخابات تقلبی است.

البته تا روز 13 نوامبر تعداد آرای کلینتون 668483 رای بیشتر از ترامپ بود. امروز چهارشنبه 16 نوامبر ( 26 آبان) با اینکه هنوز شمارش آرای این انتخابات جنجالی به پایان نرسیده است اما نامزد دموکرات شکست خورده تعداد 61.964.263 رای و دونالد ترامپ پیروز 60.961.967 رای کسب کرده اند. به عبارتی تعداد آرای کلینتون یک میلیون بیش از ترامپ است.

به نوشته نیویورک تایمز در پایان شمارش آرا این اختلاف می تواند به 2 میلیون رای برسد.به هرحال، دونالد ترامپ با کسب اکثریت آرای الکترال رئیس جمهور شد .کاری نمی شود کرد قانون انتخابات آمریکا به این شکل است!

بهرام افتخاری / جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها