حجت‌الاسلام صدیقی در خطبه‌های نمازجمعه تهران:

ایران عکس‌العمل جدی بر نقض برجام نشان خواهد داد

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح:

نقض برجام هزینه سنگینی برای آمریکا دارد

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: هر نوع نقض، تعلل و بازگشت از مسیر توافق برجام هزینه هنگفتی برای آمریکا دارد و متضرر اصلی هر اقدام جاهلانه و مغرورانه خود آنها خواهند بود.
کد خبر: ۹۶۹۳۵۴
نقض برجام هزینه سنگینی برای آمریکا دارد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از فارس، سردار حسین دهقان امروز در مراسم افتتاحیه هشتمین نمایشگاه بین‌المللی هوایی و هوانوردی ایران با تأکید بر اینکه دانش فناوری دستاورد عظیم بشری است، بیان کرد: هیچ‌کس با بهره‌مندی از هر قدرتی قادر نیست و حق ندارد فناوری را صرفاً در اختیار خود قرار دهد و مانع بهره‌مندی دیگران شود.

وی ادامه داد: امروز در عصر ارتباطات ایجاد حصر و اعمال محدودیت و بازدارندگی دیگران از دستاوردهای علمی بسیار محدود شده است و فضای یکپارچه‌ای شکل گرفته که امکان بهره‌مندی را برای همگان فراهم کرده است.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح نوآوری را پیشران علم دانست و گفت: کسانی که در عرصه‌های و صنایع مختلف فعالیت می‌کنند باید موضوع نوآوری را در دستورکار قرار دهند.

دهقان صنایع هوایی را یکی از صنایع به‌روز و هایتک عنوان کرد و گفت: صنایع هوایی از پیچیدگی و گستردگی خدمات و فناوری و کارکردهای مختلف برخوردار است و همواره موردتوجه دولت‌ها بوده است؛ در صنایع هوایی ایمنی، سرعت،‌دقت و سهولت دسترسی اصولی ضروری است.

وی به توافقات برجام اشاره کرد و گفت: هر نوع تعلل، نقض و بازگشت از مسیر توافق‌شده هزینه هنگفتی برای آنها دارد و متضرر اصلی هر اقدام جاهلانه و مغرورانه از سوی آنها، خودشان خواهند بود.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با تأکید بر اینکه امروز تصمیمات راهبردی را باید دیگران بگیرند ، گفت: ما تصمیمات خود را گرفته‌ایم و مواضع خود را مشخص کرده‌ایم و با ناحق مقابله می‌کنیم، ضمن آنکه از جریان مقاومت در مقابل تجاوز دیگران حمایت خواهیم کرد.

دهقان با تأکید بر اینکه امروز ساختار تحریم‌ها شکسته شده است، گفت: اگرچه آمریکا سعی دارد به دنیا القاء کند ما هنوز تحریم هستیم، اما به آمریکا سفارش می‌کنیم بیش از این آبروی نداشته خود را خراب نکند.

وی گفت: امروز ایران بازار مصرفی نیست و زیرساخت‌های عظیم صنعتی دارد؛ امروز در صنایع دفاعی در همه زمینه‌های هوایی، دریایی، فضایی، ارتباطات،‌زمینی و... در سطح فناوری جهانی حرکت می‌کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۴
روح الله
-
۱۵:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۶
۰
۰
فقط باید با تمام قوا و با به كارگیری تمام فدراسیونها باید امریكای بوگندو رو نابود كنیم/// همه جهان از دست شغالگریهای امریكا خسته شدن
صمد
-
۰۷:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۷
مگه الكیه،
آمریكا هم آروم نشسته بریم نابودش كنیم
زارع
-
۱۸:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۶
۰
۰
آمریكا از همون روز اول در حال نقض برجامه و مسئولین هم فقط در حال توجیه
k
-
۱۰:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۷
كاملا درسته اما كو گوش شنوا در دولت
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها