سرمربی تیم فوتبال نفت تهران تأکید کرد، تیمش در مصاف با شهرداری فومن کار راحتی نخواهد داشت.
کد خبر: ۹۶۹۳۵۱
دایی: شکایت من از پرسپولیس نیست از مدیران این باشگاه است/ آنها دوست ندارند مشکلات با آرامش برطرف شود

به گزارش جام جم آنلاین ، علی دایی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل شهرداری فومن در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: خوشحالم که بعد از مدت‌ها با خبرنگاران مواجه می‌شوم. باید بگویم مقابل یک حریف فومنی به میدان می‌رویم و مطمئنم بازی راحتی نخواهیم داشت، چون چند بازی اخیر این تیم را آنالیز کرده‌ایم و می‌دانیم تیم خوبی دارند. مطمئناً اگر بازی خوبی انجام ندهیم، شهرداری فومن برای‌مان مشکل‌ساز می‌شود.

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران در ادامه افزود: در این مسابقه باید با تمرکز بالا به زمین برویم. این دیدار می‌تواند برای ما، یک دیدار تدارکاتی خوب باشد. امیدوارم بازی را ببریم و به مرحله بعدی برویم.

وی در مورد آلودگی هوای شهر تهران هم گفت: تنها بازی کردن مطرح نیست. ما در این شرایط تمرین می‌کنیم آن هم روزی دو نوبت. متأسفانه کسی به فکر سلامت ما نیست. مجبوریم با هر برنامه‌ای که می‌دهند بازی کنیم. برنامه نوشته شده و مجبوریم بازی‌ها را دنبال کنیم. می‌دانید دو ساعت تمرین کردن در روز در این وضعیت آلودگی هوا چقدر ضرر دارد؟ بازی هم سنگین‌تر از تمرین است و باید 90 دقیقه در زمین باشیم.

دایی همچنین تصریح کرد: به عقیده من، باید فکری به حال عموم مردم کنند، چون تنفس در این هوا، ضرر زیادی دارد. سال‌هاست با این مشکل مواجه‌ایم و همه هم این را می‌دانند، اما بسیاری از مردم از این آلودگی‌ها صدمه دیده‌اند و می‌بینند. تهران شده فقط پارکینگ ماشین‌ها، با این همه برج‌سازی بی‌رویه و تولید زیاد ماشین. در کشورهای دیگر چقدر ماشین تولید می‌شود و در ایران چقدر تولید می‌شود؟ خبرنگاران بیشتر از بقیه، موضوع را می‌دانند. باید برای زندگی مردم، فکری اساسی شود، وگرنه همه ما بیش از اینها آسیب می‌بینیم.

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران در واکنش به طرح این موضوع که هواداران پرسپولیس دوست دارند بعد از حذف تیم‌شان، تیم او قهرمان جام حذفی شود، تاکید کرد: از طرفداران پرسپولیس ممنونم که به من لطف دارند. من ممنون همه مردم ایران هستم. امیدوارم بتوانیم وضعیت تیم را تغییر دهیم و بتوانیم در لیگ و جام حذفی حرفی برای گفتن داشته باشیم.

دایی در این زمینه تصریح کرد: با مدیران فعلی باشگاه پرسپولیس کلی مکاتبه و حتی صحبت کردیم، اما کسی پا پیش نمی‌گذارد. من از جیب خودم مالیاتم را دادم. من از پرسپولیس شکایت نکردم بلکه از مدیران این باشگاه شکایت کردم. من همین حالا ممنوع الخروج شوم، چه کسی جوابگو خواهد بود؟ متأسفانه با اینکه ده‌ها جلسه داشتیم و با اینکه وضعیت مالی‌شان خوب است، اما پول ما نه مالیات پول‌مان را هم نمی‌دهند! مگر از اسپانسرشان پول نمی‌گیرند؟ چرا پول ما را نمی‌دهند؟

سرمربی نفت تهران اضافه کرد: اسپانسر باشگاه پرسپولیس سه برابر باشگاه نفت تهران به بازیکنان پرسپولیس پول داده، اما پول مرا نمی‌دهند. مسئولان پرسپولیس با عملکردشان باعث شدند من شکایت کنم. من تمام نامه‌هایی را که به باشگاه پرسپولیس و کمیته انضباطی ارسال کردم، دارم. همه مدارک نیز موجود است. گفتم اگر همکاری کنند، شکایتم را پس می‌گیرم اما همکاری نشد. از ما یک ماه برای پرداخت مالیات وقت خواستند، ولی پنج ماه گذشته و هیچ خبری نیست. وظیفه‌ام در قبال پرسپولیس را انجام دادم اما برخی دوست ندارند مشکلات با آرامش حل شود.

برگزاری دیدار سوریه - ایران در شرایط جوبی نامساعد شهر سرمبان مالزی، سوژه پرسش دیگر خبرنگاران از دایی بود که وی در این مورد اظهار داشت: مطمئناً این زمین به ضرر تیم ملی ما بود. ما از لحاظ فنی سرتر از حریف بودیم، اما زمین بازی وضعیت‌مان را کاملاً دشوار کرد. من بازی شهرداری فومن و داماش را آنالیز می‌کردم. زمین آنها شبیه به زمین بازی سوریه - ایران بود. این زمین باعث شد سوریه به خواسته خودش برسد و همه چیز به سود آنها تمام شد. در این بین کاری از دست بازیکنان و مربیان ما برنمی‌آمد.

وی در خصوص اوضاع مالی باشگاه نفت تهران تصریح کرد: به ما فقط قول می‌دهند! تا الان هیچ قولی، عملی نشده است. تا کنون فقط 20 درصد طلب بازیکنان پرداخت شده است و ما کمترین دریافتی بین تمام تیم‌های لیگ برتری را داشته‌ایم. قرار بود پولی به ما بدهند که آن هم پرداخت نشد. از بازیکنان یک هفته وقت خواستیم و گفتیم تمرین کنند. البته قرار شده امروز، خبرهایی شود. در مورد تیم ما خیلی مسائل است که در اینجا نمی‌توانم آن را بگویم. خیلی از مسائل را نمی‌توانیم بگوییم، اما امیدواریم وضعیت‌مان بهتر شود.

سرمربی نفت تهران در مورد اینکه خودش در دنیای فوتبال یک برند است اما اعتبارش را خرج فوتبال ایران و باشگاه‌ها می‌کند، گفت: بله، این مسئله درست است. من دیگر نمی‌خواهم خودم را جلوی بازیکنان خراب کنم. سال قبل از جیب خودم به بازیکنانم پول دادم، اما هیچ‌کس نگفت چه اتفاقی افتاد. برخی پول گرفتند، اما برخی پولی نگرفتند. در صبا این همه هزینه کردیم، ولی در نهایت چه شد؟ هنوز 40 درصد قراردادم را از باشگاه صبا طلبکارم. هر کجا که می‌رویم، همین بساط است. متأسفانه عدم نکردن به تعهدات، به یک معضل در باشگاه‌ها بدل شده است و همه باشگاه‌ها دست به این کارها می‌زنند.

دایی در پایان تصریح کرد: فقط منتظریم کسی مریض شود تا همه به یاد او بیفتیم. شما ببینید بزرگان این فوتبال تا وقتی سالم هستند، مورد توجه قرار نمی‌گیرند، اما به محض اینکه مریض می‌شوند، همه به یادشان می‌افتیم. این درست نیست. متأسفانه این موضوع همیشه وجود داشته و حاکم بر فوتبال کشور ماست.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها