با گذشت 8 ماه از سال «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» کارشناسان بررسی می‌کنند

اقتصاد ایران هنوز مقاوم نیست

بنیاد فرهنگی صبح قریب، دانشگاه خوارزمی و گروه آفتاب در راستای ریل گذاری به منظور عملیاتی کردن اصول و سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی ابلاغی مقام معظم رهبری تفاهم نامه همکاری منعقد کردند.
کد خبر: ۹۶۸۹۸۶
امضای تفاهم نامه سه جانبه اقتصاد مقاومتی

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی بنیاد فرهنگی صبح قریب طی نشستی که امروز سه شنبه 25/8/95 در محل دانشگاه خوارزمی تشکیل شد، تفاهم نامه ای با هدف فرهنگ اقتصادی، گسترش دانش عمومی اقتصاد و تلاش برای جلب حمایت های مردمی درباره سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی منعقد شد.
دکتر گلزاری، مدیرعامل بنیاد فرهنگی صبح قریب گفت: موضوع آموزش شهروندی و آموزش های تخصصی از مبانی مهم سیاست های کلی در راستای هم افزایی اجتماعی برای کمک به نهادهای حاکمیتی ازجمله ماموریت های فرهنگی بنیاد است.
وی افزود: راهبرد بنیاد فرهنگی صبح قریب کار جدی و بی ادعا در میدان عمل است و کوشش می کنیم هرکجا که امکان ورود و بستر سازی وجود داشته باشد، از حیث تأمین محتوا و اجرا حاضر شویم.
در ادامه دکتر سبحان اللهی، رییس دانشگاه خوارزمی با استقبال از کار فرهنگی در زمینه ترویج اقتصاد مقاومتی اظهار داشت: دانشگاه خوارزمی آماده است در هر اقدامی که به تحقق شعار سال منجر شود، مشارکت می کند و امیدواریم این حرکت به عنوان یک اثر ماندگار از یک مشارکت فرهنگی سازنده واقع شود.
یادآوری می شود موضوعات؛ برگزاری کارگاه ها و دوره های آموزشی علمی و تخصصی، تربیت نیروی متخصص، فرآهم نمودن زمینه چا‍پ کتاب های مرتبط با اقتصاد مقاومتی، ارائه خدمات مشاوره ای به نهادها در این زمینه، برگزاری همایش ها و سمینارهای مشترک ازجمله مفاد این تفاهم نامه همکاری است.
همچنین « گروه آفتاب » به عنوان مرجع اجرایی و « دانشگاه خوارزمی » و « بنیاد فرهنگی صبح قریب » به عنوان سیاست گذار و هدایتگر موضوع تفاهم نامه، فعالیت خواهند نمود.
در پایان مراسم طرف های قرارداد، تفاهم نامه یادشده را امضاء کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها