گزارش جام جم آنلاین از افتتاحیه فیلم «نفس»

اهدای تندیس داود رشیدی و خوانندگی مهدی یراحی

یکشنبه شب پردیس سینمایی کورش، میزبان جمعی از چهره های فرهنگی و هنری و حتی سیاسی بود که برای تماشای فیلم سینمایی نفس آخرین ساخته نرگس آبیار و آیین افتتاحیه رسمی این فیلم گرد هم آمده بودند.
کد خبر: ۹۶۸۴۴۷
اهدای تندیس داود رشیدی و خوانندگی مهدی یراحی

به گزارش جام جم آنلاین، مراسم با قدری تاخیر به دلیل ترافیک سنگین شامگاهی تهران آغاز شد، مجری برنامه علی ضیاء بود، او پشت تریبون رفت و با یادی از داود رشیدی ، بازیگر فقید سینمای ایران از نرگس آبیار دعوت کرد تا برای خوش آمد گویی پشت تریبون قرار گیرد، آبیار پس خیر مقدم به توضیح درباره داستان این فیلم سینمایی پرداخت و گفت: فیلم «نفس» درباره معصومیت و کودکی همه ما است و آن دوران به اشکال مختلف تجربه کرده ایم و گاهی لازم است کودکی خود را به یادآوریم.

او در ادامه افزود: امیدوارم به کمک فیلم «نفس» بتوانیم روزهای خاطره انگیز کودکی و نوجوانی خود را در یاد و خاطره مان زنده نگه داریم. خوشحالم که در کنار شما یک بار دیگر «نفس» را می‌بینم و امیدوارم همه شما این فیلم را دوست داشته باشید.

کارگردان فیلم سینمایی «شیار 143» تاکید کرد: فیلم «نفس» اثری است که با همدلی و همراهی دوستانم در تیم تولید ساخته شد. این فیلم در بیابان، خیابان، دشت و دمن و صحرا با شرایط دشوار ساخته شد به همین دلیل کار آسان نبود و اگر کمک همه دوستان و عواملی که در ساخته شدن این اثر سینمایی با ما همکاری کردند نبود، «نفس» ساخته نمی‌شد.

در ادامه مراسم افتتاحیه فیلم سینمایی «نفس»، مهران احمدی، گلاره عباسی، پانته‌آ پناهی‌ها، ساعد نیکذات و بازیگران کودک این فیلم سینمایی به روی صحنه آمدند و درباره فیلم «نفس» صحبت کردند.

مهران احمدی نخستین کسی بود که ترجیح داد درباره نوستالژی صحبت کند و گفت: تمام تلاش‌ خود را کردیم که یک فیلم سینمایی نوستالژیک خوب بسازیم در واقع با فاصله‌گذاری‌هایی که در نظر داشتیم سعی کردیم فاصله‌ را با شما کم کنیم.



در ادامه این مراسم تندیس فیلم سینمایی «نفس» به منظور گرامیداشت یاد و خاطره داود رشیدی به احترام سادات برومند همسر این بازیگر نامدار تئاتر و سینما اهدا شد، احترام برومند هم پس از دریافت تندیس فیلم سینمایی «نفس» گفت: من و خانواده ام از مردم، مطبوعات، عکاسان و سینماگران سپاسگزار هستیم و دلم می‌خواهد از خجالت این همه محبت درآیم و مطمئن هستم اگر داود اینجا بود خیلی خوشحال می‌شد.

اجرای زنده قطعه «نفس» به خوانندگی مهدی یراحی از دیگر بخش های جذاب مراسم افتتاحیه این فیلم بود. این بخش از برنامه با استقبال حاضران مواجه شد. مهدی یراحی پس از اجرای قطعه «نفس» یادآور شد: خوشحالم که در کنار تیم خوب فیلم «نفس» ایستاده ام.

از جمله مهمانانی که در این مراسم حضور داشتند می توان به مصطفی معین، رضا یزدانی، سیروس الوند، ابوالفضل جلیلی، کاظم هژیرآزاد، عبدالرضا اکبری، پندار اکبری، حجت‌السلام محمدعلی آهنگران، کیهان ملکی، امیر غفارمنش، ستاره و لاله اسکندری، آزاده نامداری، الهام حمیدی، شیرین یزدان‌بخش، احترام سادات برومند، لیلی رشیدی، الهام پاوه‌نژاد، نازنین بیاتی، گلاره عباسی و عارف لرستانی اشاره کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها