رئیس جمهور منتخب آمریکا در گفتگو با شبکۀ سی بی اس این کشور اعلام کرد حقوق 400 هزار دلاری سالانۀ خود را به عنوان رئیس جمهور دریافت نخواهد کرد.
کد خبر: ۹۶۸۳۱۸
ترامپ: سالانه یک دلار از دولت حقوق خواهم گرفت

به گزارش جام جم آنلاین از العالم، دونالد ترامپ که مجلۀ فوربس چندی پیش ثروت او را 3.7 میلیارد دلار اعلام کرده بود، گفت سالانه تنها یک دلار حقوق دریافت خواهد کرد، یعنی مبلغی که قانون او را به دریافت آن ملزم می کند.

ترامپ در این باره گفت: «فکر می کنم که بر اساس قانون موظفم یک دلار دریافت کنم. پس فقط همین یک دلا را در طول سال دریافت می کنم».

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۹
عسگری
-
۰۹:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۴
۰
۰
• برادران و خواهران در استفاده از شبكه های اجتماعی مانند تلگرام مواظب باشید كه مبادا ابزار نشر فساد و دروغ های قابل تعقیب باشید . شما از حمله داعشی های دیجیتالی و دروغ گویان حرفه ای و فیلسوف مانند گوبلز و ستون پنجم دشمن مصون نیستید ، شیطان با نشان دادن 99 راه درست یك راه غلط را اغوا میكند"حجرات6اعراف16و17" . در مشاهده صفحه ای حتی حاوی آیات قران ، قبل از نشر به آدرس سردر صفحه رفته بررسی نمائید كه در آن صفحات مستحجن و دروغ و ضد ارزشی نباشد تا مبادا در نشر یك صفحه مفید هزاران صفحه پلید را نشر داده مرتكب گناه كبیره و جرم شوید. بطور مثال به آدرس "مفاتیح و الجنان" رفتم ولی مواجه با مطالب و تصاویر مستحجن شدم.
• "حجرات6"اگر فاسقی(گناهكار نماز نخوان) خبری آورد ، بخوبی آنرا وارسی نمائید ، مبادا به گروهی آسیب رسانید
علی
-
۰۹:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۴
۰
۰
نویسنده عزیز((ر)) دلار جا افتاده
مجتبی
-
۰۹:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۴
۰
۰
دمش گرم قابل توجه بعضیا
جان برادر
-
۰۹:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۴
۰
۰
واقعا" این حرف را قبول باید كرد؟!!!!!!!!!!باید منتظر باشیم.
ناشناس
-
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۴
احتمالا تا الان در باره این آقا و و ضعیت اقتصادیش خوندی یا شنیدی..... صرفا جهت اطلاعتون ، اونجا افرادی به قدرت میرسن و به كریدورهای سیاست راه پیدا میكنن كه به لحاظ اقتصادی موفق هستن ... صرفا جهت اطلاع!!!!!!! نه اینكه اول بیان بالا بعدش كه دیدن چه خبره شروع كنن... میریم كه داشته باشیم......
ناشناس
-
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۴
۰
۰
ای كاش می گفت: حقوق سالانه را صرف نیازمندان جامعه خود، یا كودكان نیازمند دنیا می كرد .
امین
-
۱۱:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۴
۰
۰
قابل توجه مسوولان نظام،
چرا شما حقوقاتون نجومی است ؟!
كوشا
-
۱۱:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۴
۰
۰
روسای ما یاد بگیرن كه سیر نمیشن.
ااا
-
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۴
۰
۰
اینا عوام فریبیه. مهم نیست كی چقدر میگیره. اینم كار آدمای حسوده. مهم اینه آدم ، آدم باشه. تو ایران و آمریكا هم فرقی نمیكنه.

نیازمندی ها