درخشش خارجی‌ها در لیگ برتر بسکتبال ادامه دارد و تیم‌های پیروز این هفته اتکای زیادی روی نفرات خارجی خود داشتند.
کد خبر: ۹۶۶۹۸۷
خارجی‌ها گل می‌زنند و بهترین می‌شوند

به گزارش جام جم آنلاین ، لیگ برتر بسکتبال در هفته سوم یک تغییر در بالای جدول رده بندی داشت که پتروشیمی بندر امام صدرنشین شد و شهرداری اراک تیم نفت آبادان را به زیر کشید. در بازی‌های این هفته تیم اراکی با نتیجه 86-70 نفت آبادان را شکست داد. 52 امتیاز تیم شهرداری را هاسلی و ویلیامز هر کدام با 32 و 20 امتیاز به دست آوردند. ایوان ماراس با 22 امتیاز نیز بهترین بازیکن تیم جنوبی بود.

تایم اوت: محمد کسایی‌پور، سرمربی تیم شهرداری اراک: بازی سختی را پشت سر گذاشتیم. تیم نفت هم بیشتر بازیکنان فصل گذشته خود را حفظ کرده و تقویت هم شده است. صرف نظر از افت و خیزهایی که در مسابقه وجود داشت، سعی کردیم بازی را در اختیار داشته باشیم و حریف را کنترل کنیم که تا اندازه زیادی موفق بودیم. تیم خوبی در اختیار داریم و بازیکنان خارجی‌مان هم در این مدت به هماهنگی رسیده‌اند.

بازی میلیمتری

تیم شهرداری کاشان در ثانیه‌های آخر بازی خانگی مقابل a.s شیراز با اختلاف 2 امتیاز و نتیجه 79 بر 77 به برتری رسید. تیم کاشانی در این بازی روی امتیازآوری دو بازیکن خارجی خود بخوبی امتیاز گرفت. ماکسیم کواچوویچ 21 امتیاز و ولادیمیر موویچ 13 امتیاز. مسعود سلیمانی هم 16 امتیاز به دست آورد.

در تیم شیرازی سامان طاهرپور با 22 امتیاز و 7 ریباند یکی از بهترین‌های میدان بود.

تایم اوت: مجید صالحی، سرمربی تیم شهرداری کاشان: در دفاع ضعیف عمل کردیم و دو بازیکن خارجی ما نیز در کار تیمی موفق نبودند و اگر آنها بهتر بودند می‌توانستیم نتیجه بهتری بگیریم.

خوشحالی در تبریز

تیم شهرداری تبریز در این هفته شهرداری گرگان را 95 بر 56 برد. گرگانی‌ها با این نتیجه در قعر جدول جای گرفتند. گاچشا بازیکن خارجی تیم تبریزی با 29 امتیاز و 4 ریباند بهترین بازیکن تیمش بود و کرم احمدیان با 14 امتیاز و 7 ریباند آمار خوبی برای گرگان داشت.

صدرنشین جنوبی

پتروشیمی بندرامام 94 بر 78 نیروی زمینی را در تهران شکست داد و با یک بازی بیشتر به نسبت چهار تیم و کسب سه برد به صدر جدول رفت. اوشین ساهاکیان و روزبه ارغوان در دقایق کمی از این بازی به میدان رفتند و رابینسون بازیکن خارجی تیم جنوبی با 20 امتیاز و یخچالی با 18 امتیاز بهترین‌های تیم بودند.

نیروی زمینی که در کوارتر دوم با اختلاف 5 امتیاز از پتروشیمی پیش افتاده بود، ارسلان کاظمی را با 15 امتیاز و 14 ریباند به عنوان یکی از بهترین‌های تیم معرفی کرد.

پیروزی دانشگاه

تیم بسکتبال دانشگاه آزاد با نتیجه 89 بر 71 مقابل شیمیدر برنده شد که سهم خارجی‌های دانشگاه در امتیاز‌آوری 46 امتیاز بود. تیم شیمیدر در این بازی 25 بار توپ از دست داد و در عوض حریفش 36 امتیاز از این توپ‌ها را به امتیاز تبدیل کرد.

تایم اوت: فرزاد کوهیان سرمربی تیم بسکتبال دانشگاه آزاد: در بخش‌هایی از بازی نوساناتی داشتیم که تیم را آزار داد و امیدوارم در هفته‌های بعد برطرف شود و بتوانیم ریتم تیم را بهتر کنیم. نمی‌توان گفت با تعدد بازیکنانم در بازی پیرامونی همه آنها پست دو هستند، زیرا برخی از آنها کمبو گارد هستند. با این وجود برای موقعیت گارد رأس چند بازیکن دیگر را می‌خواستیم که متاسفانه شرایط برای جذب شان فراهم نشد.

بهترین‌ها

در پایان مسابقات هفته سوم لیگ برتر بسکتبال، بهترین‌های هفته مشخص شدند که کوانتین هاسلی بازیکن خارجی شهرداری اراک موثرترین بازیکن نام گرفت. خارجی‌ها مهارت‌های دیگر را هم به خود اختصاص داده‌اند و در جمع 8 بازیکن برتر هفته فقط دو بازیکن ایرانی حضور دارند.

امتیاز: کوانتین هاسلی از شهرداری اراک با 32 امتیاز

تاثیرگذاری: کوانتین هاسلی از شهرداری اراک با تاثیرگذاری 36

ریباند: ولادیمیر موویچ از شهرداری کاشان با 17 ریباند

پاس منجر به گل: سیان ویلیامز از شهرداری تبریز با 6 پاس

توپ‌ربایی: کوانتین هاسلی از شهرداری اراک با 5 اقدام

دبل ـ دبل: (دورقمی شدن در دو مهارت بازی بسکتبال)

مسعود سلیمانی از شهرداری کاشان با 12 ریباند و 16 امتیاز

ولادیمیر موویچ از شهرداری کاشان با 17 ریباند و 13 امتیاز

ارسلان کاظمی از نیروی زمینی با 14 ریباند و 15 امتیاز

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها