دادستان عمومی و انقلاب رباط‎کریم خبر داد

تشکیل پرونده برای یکی از اعضای شورای شهر پرند به اتهام رشوه

مدیر کل حراست سازمان حفاظت محیط زیست گفت: در پی دریافت گزارشاتی مبنی بر اخذ رشوه از صاحبان صنایع و مراجعان، رئیس محیط زیست پاکدشت در حین ارتکاب جرم بازداشت شد.
کد خبر: ۹۶۶۷۳۹
رئیس محیط زیست پاکدشت بازداشت شد

به گزارش جام جم آنلاین از میزان، رضا جزینی زاده اظهار داشت: در حال حاضر پرونده آقای (ع.ع) توسط مراجع قضایی در دست بررسی است و متهم در بازداشت موقت بسر می برد و تحقیقات از او ادامه دارد.

وی تصریح کرد: بر اساس منویات و تاکیدات ریاست سازمان جفاظت محیط زیست مبنی بر برخورد بدون اغماض با هرگونه فساد اداری و مالی در این سازمان، اداره کل حراست برخورد جدی و قانونی با متخلفین را در دستور کار خود قرار داده و هیچ گونه حیاط خلوتی برای کارکنان متخلف و زیاده خواه وجود نخواهد داشت.

جزینی زاده با تاکید بر اینکه کشف این موارد و موارد قبلی نیز به جهت نظارت قوی حاکم بر سازمان می باشد، گفت: اداره کل حراست به هیچ عنوان سفارش پذیر نیست و صرفاً بر اساس دستورات ریاست سازمان و شرح وظایف ابلاغی از سوی مراجع امنیتی اقدام خواهد کرد.

جزینی زاده خاطر نشان کرد: اداره کل حراست سازمان محیط زیست همواره آماده دریافت هرگونه اخبار ، شکایات و پیشنهادات هموطنان عزیز است و آنان می توانند با ورود به پورتال سازمان و لینک اداره کل حراست، اطلاعات خود را در این زمینه گزارش کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۵
سرباز
-
۰۸:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۰
۰
۰
از نوع نوشتن اسمشان مشخص است كه چگونه برخورد میشود ع ع . چند وقت دیگه در یك پست بالاتر خواهیم دید آقای ع ع را
ك م
-
۱۱:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۰
۰
۰
خودت رو ناراحت نكن آقای سرباز در كشور ماو مخصوصا در ادارات ما كسانی كه كار نمی كنن ویا........موقعیت بهترری دارندعزیزم چیز مهمی نیست سیستم اداری است و عادت میكنی .
نرم افزار موبایل
-
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۰
۰
۰
وقتی همه میخورنداین بیچاره چرا؟
حسین
-
۱۸:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۱
۰
۰
هركس كارش را درست انجام دهد هیچ پیشرفتی نمیكند بلكه پسرفت میكند اما اینهایی كه رشوه میگیرند و كارشون رو انجام نمیدن هر روز پیشرفت میكنند و دو روز دیگه هم ازاد میشن
شكر
-
۱۶:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۲
۰
۰
وای به وقتی كه بگندد نمك !
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها