
به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از فارس ، رضا گل محمدی، مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران در نشست خبری خود اعلام کرد به مدال آوران المپیک و پارالمپیک ریو بعد از پایان ماه صفر جوایز پرداخت میشود.
به طلایی ها معادل ٧٠ میلیون، نقره ٥٠ میلیون و برنز ٣٠ میلیون، زمین پرداخت میشود.
همچنین به مربیان معادل ٢٠ میلیون زمین داده میشود.
مستندسازان با ثبت جزئیات آیین حماسی بدرقه با رهبری شهید، درصدد تبدیل این سوگ ملی به سندی ماندگار از آغاز یک دوران جدید هستند