
به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از مهر، فریدون سیدمصطفوی با اعلام این خبر گفت: طرح راه اندازی سامانه اعلام تعطیلی مدارس استان به پیشنهاد روابط عمومی اداره کل اموزش و پرورش استان در شورای آموزش و پرورش استان مطرح و با نظر مساعد مسئولان عالی استان به تصویب رسید.
وی با اشاره به اینکه این طرح با همکاری شرکت مخابرات استان از طریق واگذاری شماره اختصاصی راهاندازی خواهد شد، افزود: به دنبال افزایش حجم ارتباطات و همچنین تقاضای شهروندان مبنی برامکان ارتباط مطلوب تر با آموزش و پرورش راه اندازی سامانه و امکان ارتباط با اپراتور ویژه اطلاع رسانی بخصوص در مواقع خاص ضروری است.
سیدمصطفوی گفت: به منظور رفاه شهروندان محترم به ویژه فرهنگیان، دانش آموزان و اولیای گرامی در مواقع بحران، لازم است سامانه خاص و قابل اطمینانی راه اندازی شود تا امکان دسترسی آسان با توانایی پاسخگویی همزمان به تماس های وسیع مردمی را داشته و اطلاع رسانی از طریق این سامانه انجام پذیرد.
وی خاطر نشان کرد: طرح راه اندازی سامانه اعلام تعطیلی مدارس با هدف همگرایی و همدلی بیشتر با مردم، اقدام سریع در اطلاع رسانی، کاهش زمان انجام خدمات، افزایش کیفیت و تسهیل در انجام ارتباطات در راستای تکریم، احترام و صیانت از حقوق شهروندی انجام می پذیرد.
سیدمصطفوی با بیان اینکه این سامانه به صورت شبانهروزی پاسخگو خواهد بود افزود: این سامانه برخلاف سایر ابزارهای خدمات رسان در امر اطلاع رسانی به جهت ظرفیت بالای پاسخگویی همزمان بیش از هزار نفر می تواند در روزهای برفی و شرایط نامساعد جوی در جریان تعطیلی مدارس در شهرها، بخشها و نواحی آموزش و پرورش، رضایت مندی بالای مردمی را فراهم کند.
وقتی «جوکر» هم دیگر جواب نمیدهد
مستندسازان با ثبت جزئیات آیین حماسی بدرقه با رهبری شهید، درصدد تبدیل این سوگ ملی به سندی ماندگار از آغاز یک دوران جدید هستند