با حضور معاول اول رییس جمهور افتتاح شد:

تولید اولین محصول اسفنجی فولاد سپید دشت

معاون امور اقتصادی استاندار قزوین گفت:۱۵۰ طرح صنعتی در مرحله نصب ماشین آلات قرار دارد و با افتتاح این واحدها تا پایان سال، پیش بینی می شود بیش از سه هزار شغل جدید در استان ایجاد شود.
کد خبر: ۹۶۵۸۰۰
۱۵۰ طرح صنعتی در قزوین راه اندازی می‌شود

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از مهر، منوچهر حبیبی گفت: در سند توسعه اشتغال استان هدف‌گذاری تا پایان سالجاری، ۲۷ هزار شغل می باشد که طبق آخرین گزارش دریافتی تعداد ۱۰هزار و ۱۴۱ نفر شغل تا پایان مهرماه محقق شده که معادل ۴۰ درصد تعهد است.

وی اضافه کرد: تمام تلاش مجموعه مدیریت استان و همکاران اقتصادی در جهت تحقق تعهدات ایجاد شده در سند اشتغال استان است.

حبیبی تصریح کرد: نگاه و سیاست دولت تدبیر و امید در پسابرجام و همچنین دغدغه و کار اصلی مسئولان در سال «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل»، تولید اشتغال واجرای سیاست های ابلاغی اقتصاد مقاومتی باشد و با هدف گذاری های انجام شده در حوزه اشتغال و ظرفیت های موجود در قانون جهت رفع موانع تولید، امیدواریم طی ماه های آینده گام های مثبتی در افزایش سهمیه های اشتغال برداریم.

معاون امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار با اشاره به همراهی خوب بانک ها در زمینه ایجاد اشتغال، گفت: تلاش همه مدیران دستگاه های اجرایی و بانک ها در امر اشتغال آفرینی موثر است و امیدواریم در ادامه نیز به اهداف از پیش تعیین شده خود که عمل به سند توسعه اشتغال است، دست یابیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها