از سوی شورای امنیت سازمان ملل متحد

ارسال سلاح از ایران به یمن رد شد

سخنگوی ارتش یمن:

قاچاق سلاح از ایران برای نیروهای یمنی دروغ‌پردازی تبلیغاتی است

سخنگوی ارتش یمن، ارسال هرگونه موشک از سوی ایران به این کشور را تکذیب کرد و گفت: خبر مصادره کشتی‌های ایرانی به دلیل قاچاق سلاح برای نیروهای یمنی «دروغ‌پردازی تبلیغاتی» است.
کد خبر: ۹۶۵۶۹۰
قاچاق سلاح از ایران برای نیروهای یمنی دروغ‌پردازی تبلیغاتی است

به گزارش جام جم آنلاین از العالم، غالب لقمان خطاب به مسئولان رژیم سعودی اعلام کرد: در صورت ادامه حملات و محاصره مردم یمن، موشک های بیشتری به سمت مواضع سعودی شلیک خواهد شد.

بر اساس این گزارش، لقمان گفت: ما دارای ذخایر استراتژیک موشک های پدافندی هستیم که می توانیم تا پایان درگیری ها ضد ائتلاف عربی به رهبری عربستان سعودی از آن استفاده کنیم.

وی افزود: نیروهای یمنی مورد حمایت کمیته های مردمی زمام امور صحنه های نبرد را در دست دارند و میزان شلیک موشک های بالستیک به مدیریت عملیات دفاعی ارتباط دارد و تا زمانی که حملات، کشتار، تخریب و محاصره یمن ادامه داشته باشد، شلیک موشک ها نیز ادامه خواهد داشت.

لقمان ارسال هرگونه موشک از سوی ایران را تکذیب کرد و اخبار منتشر شده درباره مصادره کشتی های ایرانی را که برای یمن سلاح قاچاق می کنند، دروغ پردازی های تبلیغاتی برای توجیه ادامه جنگ عنوان کرد.

گفتنی است، عربستان سعودی با هدف تخریب وجهه جمهوری اسلامی ایران در نزد افکار عمومی منطقه و جهان و همچنین سرپوش نهادن بر جنایت های ددمنشانه خود علیه مردم بی گناه یمن، بارها به طرح ادعاهای واهی علیه تهران متوسل شده است که از جمله آنها می توان به ادعای مضحک قاچاق تسلیحات از ایران برای نیروهای یمنی اشاره کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها