وقتی گواردیولا انتقام می‌گیرد

روزهای سیاه بارسلونا

بازی منچسترسیتی ـ بارسلونا گرچه باب میل میزبان شروع نشد؛ اما درست همان‌طور تمام شد که پپ گواردیولا می‌خواست. دقیقه 21 بود که دروازه منچسترسیتی باز شد. مسی که در بازی 28 مهر در نیوکمپ 3 بار دروازه منچسترسیتی را باز کرده بود، باز هم گلزنی کرد تا رکورد گلزنی در مرحله گروهی لیگ قهرمانان را از رائول گونزالز اسطوره رئال مادرید بگیرد و به نام خود بنویسد.
کد خبر: ۹۶۴۰۲۰

گواردیولا و منچسترسیتی منتظر یک اشتباه بزرگ بودند تا بازی را برگردانند و سرخی روبرتو این لطف را در حق آبی‌های منچستر انجام داد. دقیقه 39 پاس عالی سرخی روبرتو به آگوئرو رسید و او هم رحیم استرلینگ را صاحب توپ کرد تا او هم با پاسی عرضی، گوندوگان را با دروازه خالی تنها بگذارد. این گل، روند بازی را تغییر داد و باعث شد بازیکنان منچسترسیتی با روحیه‌ای عالی به سمت دروازه بارسا حمله‌ور شوند. نیمه اول با تساوی یک بر یک تمام شد؛ اما بارسا در نیمه دوم هم پر از اشتباهات فردی بود. اشتباهاتی که به گفته لوییز انریکه سرمربی بارسلونا بر اثر فشار منچسترسیتی به وجود آمد. منچسترسیتی در نیمه دوم دو بار دروازه بارسلونا را گشود (توسط دی بروینه و گوندوگان) تا انتقام شکست سنگین 4 بر صفر دیدار رفت را گرفته باشد. گواردیولا که با بایرن مونیخ هم موفق به شکست بارسلونا شده بود، حالا خیالی آسوده بابت صعود به دور بعد رقابت‌ها دارد . بارسلونا نیز با روحیه‌ای درهم ریخته باید در چارچوب هفته یازدهم لالیگا در دیداری بسیار سخت به خانه سه‌ویا برود. این بازی یکشنبه شب هفته آینده برگزار خواهد شد.

گواردیولا: برای همه بازیکنان سیتی خوشحالم

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی گفت: بارسا در 30 دقیقه ابتدایی عالی ظاهر شد و مشکلات زیادی برای ما به وجود آورد؛ اما گل تساوی کمک کرد خودمان را بازیابیم. در نیمه دوم ضدحملات زیادی داشتیم. برای تک تک بازیکنان تیم خوشحال هستم. یک شب بزرگ اروپایی را به هواداران هدیه دادیم. خوشبختانه برای اولین بار بهترین تیم دنیا را شکست دادیم و من از این بابت خیلی خوشحال هستم. بازی برای ما سخت آغاز شد؛ اما شیرین به پایان رسید. ما برای دقایق بازی در نیمه دوم برنامه داشتیم و می‌دانستیم که در برابر تیم بزرگی به نام بارسلونا چگونه باید بازی کنیم. خوشحالم برای این بازی و خوشحالم برای این نتیجه و تماشاگران.

انریکه: پر از اشتباه بودیم

لوئیز انریکه، سرمربی بارسلونا، پس از شکست 3 بر یک تیمش در زمین منچسترسیتی، گفت: پس از شکست می‌توان در مورد خیلی مسائل حرف زد. می‌توان از همه چیز انتقاد کرد. می‌توان از غیبت بازیکنان کلیدی گفت؛ اما هیچ یک از اینها درست نیست. تیم‌های دیگر هم کار می‌کنند و نباید شکست را به ضعف خودمان نسبت دهیم. 40 دقیقه اول ما بازی کردیم و 50 دقیقه بعدی هم سیتی. نتیجه پایانی نیز بخوبی نشانگر همین قضیه است. در 50 دقیقه‌ای که سیتی اختیار بازی را در دست داشت، تا دلتان بخواهد اشتباه کردیم. حتی گل اول آنها که باعث شد سیتی به بازی برگردد، هدیهو اشتباه مهلک ما بود. اگر کسی دقیقه 40 تلویزیونش را خاموش کرده و در انتهای بازی نتیجه نهایی را متوجه شده باشد، مطمئنا آن را باور نخواهد کرد. باید بلند شویم و به راهمان ادامه دهیم.

گوندوگان: کاملا برتر از بارسا بودیم

ایلکای گوندوگان، ستاره آلمانی منچسترسیتی، پس از پیروزی 3 بر یک مقابل بارسا گفت: بازی را کمی عصبی آغاز کردیم؛ به ویژه در 30 دقیقه ابتدایی؛ اما بعد از آن، بعد از گل آنها، ما اعتماد به نفس مان را به دست آوردیم و در نیمه دوم فوق‌العاده بودیم. ما در نیمه دوم برتر از بارسا بودیم و موقعیت‌های گلزنی به مراتب بیشتری داشتیم. فکر می‌کنم این نتیجه کاملا حق ما بود. دیدار امشب چندان به تاکتیک ارتباط نداشت؛ بیشتر مساله ذهنی بود؛ پیروزی در نبردهای یک مقابل یک. امشب، یک شب بی نظیر برای همه ما بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها