رئیس کمیته اسکان ستاد اربعین شهرداری تهران از برپایی170عدد چادر اسکان توسط سازمان بهشت زهرا(س) و شهرداری حرم مطهر حضرت امام خمینی (ره) خبر داد و گفت: شهرداری تهران این آمادگی را دارد که 30هزار زائر اباعبدالله الحسین(ع) را در 5 نقطه کربلا و یک نقطه در شهر نجف اسکان دهد.
کد خبر: ۹۶۳۸۶۴
برپایی 170 چادر برای اسکان زائرین اربعین در 5 نقطه کربلا

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی شهرداری تهران، اکبر توکلی با بیان اینکه مجموعه معاونت خدمات شهری شهرداری تهران با تمام توان و قوا آماده خدمات رسانی به زائرین اربعین حسینی است، گفت: شهرداری تهران براساس تجربیات چند سال گذشته خود اقدام به برپایی 170 عدد چادر بزرگ و گروهی اسکان با کیفیت مطلوب توسط سازمان بهشت زهرا(س) و شهرداری حرم مطهر حضرت امام خمینی(ره) خواهد کرد که در همین راستا نزدیک به 300 نفر برپایی و تجهیز چادرهای شهرهای کربلا و نجف را بر عهده دارند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه شهرداری تهران آماده اسکان 30هزار زائر حضرت اباعبدالله الحسین(ع) به مدت 15 روز در 5 نقطه از شهر کربلا و یک نقطه در نجف اشرف است، افزود: برای تامین رفاه حال زائرین و برای اولین بار یک اسکان 5هزار نفری نیز در شهر نجف اشرف، در زمینی به مساحت 500 مترمربع به همراه 30چادر جهت اسکان 3000 نفر آماده خواهد شد.

مدیرعامل سازمان بهشت زهرا (س) با بیان اینکه چادرها توسط 34 دستگاه کانتینر و نیز تجهیزات لازم به کربلای معلی و نجف ارسال شده اند، تصریح کرد: این کانتینرها شامل تجهیزات لازم، موکت، وسایل گرم کننده، پتو، روشنایی، وسایل بهداشتی، ضروریات لازم نظیر شارژرموبایل، هماهنگی جهت آماده سازی سرویس های بهداشتی در محل اسکان زائران و ... است که برای ارسال به شهرهای نجف و کربلا تهیه شده اند.

توکلی با اشاره به افزایش 10هزار نفری ظرفیت اسکان نسبت به سال گذشته تصریح کرد: شهرداری تهران با تمامی امکانات آماده ارائه خدمات به زائرین آقا اباعبدالله الحسین(ع) است و امیدواریم امسال بهتر از سال های گذشته به زائرین اربعین حسینی خدمات رسانی کنیم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها