ملکه زیبایی پیشین فنلاند، دوازدهمین زنی است که دونالد ترامپ، نامزد جمهوری‌خواه انتخابات ریاست‌جمهوری امریکا، را به سوء استفاده جنسی متهم کرده‌است.
کد خبر: ۹۶۱۶۰۱
ملکه زیبایی فنلاند، شاکی جدید اتهامات جنسی ترامپ

به گزارش جام جم آنلاین از پرس تی وی، نینی لاکسونن در گفتگو با روزنامۀ فنلاندی ایلتا-سانومات گفت وی در سال 2006 و هنگام برگزاری مراسمی از سوی ترامپ مورد آزار جنسی قرار گرفته‌است.

این اتهامات علیه ترامپ در حالی مطرح شده‌است که وی 11 اتهام پیشین دربارۀ سوء‌استفادۀ جنسی را رد کرده‌است. ترامپ روز 24 مهر مدعی شد وی قربانی بزرگ‌ترین تخریب وجهه سیاسی در تاریخ امریکاست و این اتهامات بخشی از برنامه‌ای است که با هدف تخریب او صورت می‌گیرد.

ستاد انتخاباتی ترامپ نیز در واکنش به این گزارش‌ها با انتشار بیانیه‎ای تمامی اتهامات مطرح شده علیه این نامزد انتخاباتی را رد و اعلام کرد این گزارش‌‌ها با انگیزه‌های سیاسی منتشر شده‌است.

همچنین چندی پیش واشنگتن پست فایلی ویدئویی منتشر کرد که در آن شنیده می‌شود ترامپ صحبت‌های زشتی درباره زنان و ارتباط با آن‌ها مطرح می‌کند.

انتشار این فایل، نه تنها موجب شد تا حمایت‌های مردمی از ترامپ کاهش یابد، بلکه خشم مقامات حزب جمهوری‌خواه امریکا را به دنبال داشت.

یک نظرسنجی جدید که توسط شبکۀ سی‌ان‌بی‌سی امریکا انجام‌شده‌است نشان می‌دهد هیلاری کلینتون با اختلاف 9 درصد آرا از ترامپ جلوتر است.

کمتر از دو هفته به برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری امریکا در روز 8 نوامبر (18 آبان) مانده‌است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
نرم افزار موبایل
-
۱۶:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۷
۰
۰
تو كشوری كه همه چیز آزاد هست ، این اتهامات خنده داره
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها