استفاده دونالد ترامپ، نامزد حزب جمهوری خواه آمریکا از عبارت «زن کثیف» برای توصیف هیلاری کلینتون، رقیب خود از حزب دموکرات با گذشت نزدیک به یک هفته از برگزاری آخرین مناظره بین این دو نامزد همچنان خبرساز است.
کد خبر: ۹۶۰۶۶۷
جنجال «زن کثیف» در آمریکا! + تصاویر

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از فرادید، بسیاری از سایت های خرده فروشی اینترنتی اقدام به فروش و تبلیغ تیشرت هایی کرده اند که بر روی آن عبارت «زن کثیف» نقش بسته است.

عکس/ فروش تیشرت‌های «زن کثیف» در آمریکاکتی پری، خواننده آمریکایی و از هواداران هیلاری کلینتون از جمله افرادی است که با پوشیدن این مدل از تیشرت ها نسبت به عبارت به کار برده شده از سوی نامزد حزب جمهوری خواه واکنش نشان داده است.

باب بلَند، مدیر عامل و پایه گذار شرکت تولیدکننده یکی از انواع این تیشرت ها می گوید: «افراد زیادی در این زمینه با ما سر و کار دارند، دلیل اصلی اینکه این پیراهن را می خرند این است که با خودشان فکر می کنند خیلی سرگرم کننده خواهد بود که در روز انتخابات یک تیشرت زن کثیف به تن داشته باشند. به نظرم اگر به مردم کمک کند دلیلی برای شرکت در انتخابات داشته باشند هیجان انگیز تر نیز هست. خوب می دانید که بسیاری از ما برای این انتخابات هیجان زیادی نداشتیم.»

فروش کالاهای مرتبط با انتخابات ریاست جمهوری آمریکا اغلب در جریان برگزاری کنوانسیون دو حزب اصلی این کشور و همچنین روز رای گیری افزایش می یابد اما امسال مناظره ها نیز به فرصتی برای خرده فروشان تبدیل شدند.

واکنش ها به استفاده دونالد ترامپ از عبارت «زن کثیف» در عرصه کارزار انتخاباتی نیز همچنان ادامه دارد. الیزابت وارن، سناتور ایالت ماساچوست روز دو شنبه در یک گردهمایی انتخاباتی به همراه هیلاری کلینتون به انتقاد از گفتار نامزد جمهوری خواهان پرداخت.

او خطاب به دونالد ترامپ گفت: «ما زنان کثیف گام های کثیفمان را بر خواهیم داشت تا رای های کثیفمان را به صندوق بیندازیم و تو را برای همیشه از زندگی مان خارج کنیم.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۴
نرم افزار موبایل
-
۰۳:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۵
۰
۰
مشخصه.عجب زنهای كثیفی ترامپ داشته.
نظر
-
۰۸:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۵
۰
۰
نرم افزار موبایل متن رو بخون یعد نظر بده . نه فقط تیتر رو .
r
-
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۵
۰
۰
بدست گرفت اون میكروفن ، می دهد از سر ضمیر :)
رضا
-
۱۷:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۵
۰
۰
سیاست امریكا در این است كه به زور هیلاری كلینتون صهیونیست را به مردم امریكا غالب كند, افكار عمومی امریكا نسبت به این دوره انتخابات بسیار منفی و بد بین هستند.
رضا از كالیفرنیا

نیازمندی ها