معاون عمران روستایی بنیاد مسکن خراسان جنوبی از تملک چهار هزار و ۳۴۰ هکتار زمین روستایی در استان خبر داد.
کد خبر: ۹۶۰۰۶۷
4340 هکتار زمین روستایی در تملک بنیاد

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از مهر، قاسم تنها با اعلام این خبر گفت: در حال حاضر طرح بهسازی بافت باارزش چهار روستای خراسان جنوبی در برنامه کاری بنیاد مسکن قرار دارد.

وی با اشاره به بهره برداری از طرح بهسازی بافت باارزش روستای فورگ شهرستان درمیان، بیان کرد: برای بهره برداری از این طرح بالغ بر ۷۳۷ میلیون ریال هزینه شده است.

معاون عمران روستایی بنیاد مسکن خراسان جنوبی با بیان اینکه همچنین در حال حاضر طرح بهسازی بافت باارزش سه روستای خور در شهرستان خوسف، نایبندان در روستای طبس و روستای چنشت شهرستان سربیشه در حال انجام است، عنوان داشت: تاکنون بالغ بر یک میلیارد و ۳۹۶ میلیون ریال برای اجرای این طرح ها هزینه شده است.

۲۱ میلیارد ریال برای اجرای بافت باارزش روستایی هزینه شد

تنها ادامه داد: در مجموع تاکنون بالغ بر دو میلیارد و ۱۳۳ میلیون تومان برای اجرای طرح های بهسازی بافت باارزش روستاهای استان هزینه شده است.

وی با اشاره به اینکه همچنین تاکنون یک روستا از محل روستاهای هدف گردشگری بهسازی آن اجرا شده است، بیان داشت: برای اجرای این طرح نیز ۴۹۵ میلیون تومان هزینه شده است.

معاون عمران روستایی بنیاد مسکن خراسان جنوبی، تملک و واگذاری زمین های روستایی را یکی دیگر از وظایف بنیاد مسکن در روستاها عنوان کرد و افزود: در این راستا نیز تاکنون چهار هزار و ۳۴۰ هکتار تملک شده است.

تنها اضافه کرد: از این میزان تاکنون ۱۴ هزار و ۶۷ قطعه زمین به متقاضیان واگذار شده است.

وی همچنین از تملک ۹۴ هکتار زمین روستایی از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد و گفت: از این میزان نیز حدود ۵۰۷ قطعه به خانواده های روستایی واگذار شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها