تحقیقات ماموران پلیس آگاهی برای شناسایی و دستگیری ماموران قلابی که از دو تبعه ایتالیایی و اردنی سرقت کرده بودند همچنان ادامه دارد.
کد خبر: ۹۵۹۶۹۸
سرقت پلیس های قلابی از 2 تبعه ایتالیایی و اردنی

به گزارش جام جم آنلاین از میزان،شانزدهم مهر امسال مرد جوانی که خود را تبعه ایتالیا معرفی می کرد با مراجعه به ماموران پلیس مدعی شد دو مرد پلیس از او و دوستش که تبعه اردن است 700 یورو و 250 هزار تومان سرقت کرده اند.

مرد جوان در شکایتش به ماموران پلیس گفت: چندی قبل به همراه دوست اردنی ام وارد ایران شدیم. ساعتی قبل در حال تردد در خیابان ظفر بودیم که دو سرنشین خودرو پژو سفید رنگی سد راه ما شدند و خود را مامور پلیس مخفی معرفی کردند. آنها چند سوال به صورت انگلیسی دست و پا شکسته از ما پرسیدند و ادعا کردند ما مشکوک هستیم و باید بازرسی بدنی شویم.

مرد ایتالیایی ادامه داد: مرد قوی هیکلی ما را گشت و تمام پول نقد همراهمان را از ما گرفت. آنها سریع سوار خودرو شده و فرار کردند.

با ثبت این شکایت پرونده در دستور کار ماموران پلیس آگاهی تهران قرار گرفت. در حال حاضر تیمی از کاراگاهان اداره مبارزه با سرقت به عنف مشغول بررسی پرونده برای دستگیری دو سارق مامور نما هستند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
داود
-
۱۸:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۲
۰
۰
واقعا جای تاسف است كه آبروی ایران و ایرانی را همین افراد می برند و موجب ضربه زدن به صنعت توریسم كشور میشوند و عملكرد پلیس كشور را هم زیر سوال می برند - به احتمال زیاد دزدان باید از طایفه فیوج باشند زیرا افراد این طایفه بیشتر اینگونه سرقت میكنند در شكل مامورنماها

نیازمندی ها