نزدیک به دو هفته پس از انتشار ویدیوی جنجالی دونالد ترامپ، دختر بزرگتر وی اعلام کرد سخنان پدرش زننده بوده است.
کد خبر: ۹۵۸۳۳۷
واکنش دختر ترامپ به اظهارات پدرش درباره زنان

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران به نقل از ، «ایوانکا ترامپ» – دختر دونالد ترامپ – در بیانیه‌ای گفت اظهارات پدرش درباره زنان که در ویدیوی منتشر شده اخیر افشا شده است، کاملا زننده و توهین‌آمیز بوده است. در این ویدیو که در سال 2005 تهیه شده است، ترامپ سخنانی بی‌شرمانه را درباره زنان به زبان می‌آورد.

حال، دختر بزرگتر ترامپ در بیانیه‌ای گفت: اظهارات پدرم کاملا زننده و توهین‌آمیز بوده‌ است. خوشحالم پدرم نیز این مسئله را اذعان و به سرعت از خانواده‌ام و مردم آمریکا عذرخواهی کرد. پیش از انتشار این ویدیو، ایوانکا ترامپ گفته بود به سخنانی که درباره پدرش زده می‌شود توجهی ندارد و از نظر وی عملکرد پدرش قابل قبول است. اما پس از انتشار این ویدیو، وی موضع خود را در این‌باره تغییر داد.


ملانیا ترامپ – همسر دونالد ترامپ – پیشتر گفته بود این سخنان ترامپ تنها «حرف‌های پسرانه» بوده است. وی گفت با این‌حال از شنیدن این سخنان غافلگیر شده است و همسرش را این‌گونه نشناخته بود.

همسر ترامپ همچنین افزود: زنان و رسانه‌هایی که نامزد جمهوری‌خواه را به تعرض جنسی محکوم می‌کنند، با یکدیگر تبانی کرده‌اند و قصد تضعیف کمپین وی را دارند.
منبع : ایندیپندنت
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
ایرانی
-
۲۱:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۸
۰
۰
حرفهای پسرانه ؟!! زبان بسته همه اش 18 سالشه .!
محسن
-
۰۷:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۹
۰
۰
جناب ایرانی گفته بوده است یعنی اون موقع كه سنش كم بود این حرفها را زده است.
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها