برنامه «امروزی ها» که از شنبه تا چهارشنبه پخش می شود، امروز میزبان یک ترانه سرای جوان و خوش آتیه موسیقی پاپ ایران است و او درباره شهرت صحبت می کند.
کد خبر: ۹۵۸۱۷۳
ترانه سرای موسیقی پاپ در امروزی ها

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی برنامه، احسان ارغوانی، طراح و تهیه کننده برنامه گفت: امروز میزبان یاحا کاشانی، ترانه سرای جوان و با استعداد موسیقی پاپ هستیم. او در برنامه درباره موضوع شهرت پاسخگوی سئوالات پدرام کریمی خواهد بود.
یاحا کاشانی برای آلبوم خوانندگانی همچون رضا صادقی، پیام صالحی، مازیار فلاحی، فرزاد فرزین، شهرام شکوهی، علی اصحابی، بابک جهانبخش و ... قطعاتی را سروده است.
از چند روز گذشته یک آیتم زنده با نام وقتت هنوز تموم نشده به برنامه اضافه شده است. در این آیتم 10 دقیقه به مهمان برنامه زمان داده و از او 20 سئوال پرسیده می شود. هر سئوال یک امتیاز دارد. سئوالات هم خاص و مربوط به درونیات و خلوت آدم هاست و امتیاز نهایی در پایان نشان می دهد که مهمان برنامه تا چه میزان امروزی هست. ضمن اینکه مهمان برنامه باید مدیریت زمان داشته باشد تا بتواند پاسخگوی بیشتر سئوالات باشد. معمولاً آیتم های برنامه ها تولیدی است، اما این آیتم زنده است تا جذابیت اش برای مخاطبان بیشتر شود.
برنامه امروزی ها با محوریت دغدغه ها و معضلات جوانان در حوزه های مختلف همچون اعتیاد، فضای مجازی، بیکاری، موسیقی، مد، ازدواج، مهاجرت، آشنایی قبل از ازدواج، بازار کار، ثروت، ورزش، تفریح و سرگرمی، و ... از شنبه تا چهارشنبه ساعت 17 و 30 دقیقه به مدت یک ساعت پخش خواهد شد.
اقشار مختلف همچون، ورزشکاران، خوانندگان، بازیگران، کارشناسان و ... مهمان برنامه امروزی ها هستند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها