اوباما:شکاف طبقاتی در آمریکا رو به افزایش است

رئیس جمهور آمریکا با اذعان به ادامه فقر در این کشور افزود: همه در سراسر آمریکا نگران هستند که شکاف و اختلافات نژادی هر روز بیشتر شود.
کد خبر: ۹۵۶۲۲۸
اوباما:شکاف طبقاتی در آمریکا رو به افزایش است

به گزارش جام جم آنلاین از خبرگزاری صدا و سیما، باراک اوباما گفت: ما هنوز چالش هایی جدی داریم. زمانی که من هشت سال پیش برای ریاست جمهوری رقابت می کردم گفتم ما نمی توانیم همه چیز را در زمان یک رئیس جمهور حل کنیم.

وی افزود: هنوز افرادی هستند که نمی توانند قبوض خود را پراخت کنند. دانشجویان زیادی هستند که هنوز نمی توانند اقساط وامشان را پرداخت کنند. پدرها و مادرهایی هستند که هنوز نمی توانند کودکان بیمار خود را درمان کنند.

رئیس جمهور آمریکا ادامه داد: عده ای هستند که هنوز نمی دانند آیا می توانند خانه خود را حفظ کنند. همه درباره بن بست و گره سیاسی در واشنگتن نگران هستند.همه در سراسر آمریکا نگران هستند که شکاف و اختلافات نژادی هر روز بیشتر شود. با وجود پیشرفتهایی که داشته ایم، چنین مشکلاتی هنوز وجود دارد.

اوباما اضافه کرد: هنوز کارگرانی هستند که در نتیجه بسته شدن کارخانه ها بیکار شده اند و هنوز هم بیکارند. جوانانی هستند که هنوز نگرانند آیا همان فرصت هایی را که داشته اند، همچنان خواهند داشت. من به همه پنجاه ایالت آمریکا سفر کرده ام. من با صدها هزار نفر صحبت کرده ام.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها