توسط اطلاعات سپاه پاسداران صورت گرفت

انهدام باند فروش تجهیزات پلیسی و اسلحه در تهران

دادستان عمومی و انقلاب اسلامی زاهدان گفت: گروه انحرافی مذهبی همزمان با تاسوعای حسینی در زاهدان پیش از هر اقدامی از سوی نیروهای اطلاعات سپاه شناسایی و اعضای آن دستگیر شدند.
کد خبر: ۹۵۵۷۸۸
دستگیری اعضای گروه انحرافی در زاهدان

به گزارش جام جم آنلاین، محمد مرزیه روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا با بیان اینکه فتوای هوشمندانه رهبر معظم انقلاب ترسم کننده خط قرمز نظام جمهوری اسلامی و دستگاه قضایی کشور است اظهار داشت: یک هیات مذهبی در زاهدان که از طریق دعوت از مداح حاشیه ای از قم و توزیع کتب و جزوات انحرافی و وحدت ستیزانه در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی به دنبال منحرف کردن افکار مردم این شهر بودند با هوشمندی نیروهای اطلاعات سپاه سلمان و دستگاه قضایی شناسایی و منحل شد.

دادستان عمومی و انقلاب زاهدان افزود: دراین راستا یک مداح با طرز تفکر افراطی، اهانت به مقدسات و حاشیه ای از قم که برای اجرای برنامه های این هیات دعوت شده بود با پیگیری دستگاه قضایی و مرکز اطلاعات سپاه سلمان در فرودگاه زاهدان قبل از وارد شدن به این شهر شناسایی و بلافاصله از همان فرودگاه دوباره به قم بازگردانده شد.

وی تصریح کرد: همچنین یک نفر از کسانی که در این هیات قصد اقدام به توزیع و پخش جزوات و کتب انحرافی و وحدت ستیزانه داشت بازداشت و بقیه افراد فریب خورده این هیات نیز بعد از دستگیری و ارشاد و اخذ تعهد آزاد شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها