بازیکنان کره جنوبی علیه اشتیلیکه

خجالت‌زده‌ایم

کی روش: ارزش این پیروزی دو چندان است

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با بیان اینکه هنوز شش قسمت دیگر از سریال صعود به جام جهانی باقی مانده است گفت: پیروزی تیم ملی به خاطر اینکه برابر کره جنوبی به دست آمد ارزشی دو چندان دارد.
کد خبر: ۹۵۵۵۵۱
کی روش: ارزش این پیروزی دو چندان است

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از مهر، کارلوس کی روش پس از پیروزی یک بر صفر شامگاه سه شنبه ایران برابر کره جنوبی در سالن کنفرانس ورزشگاه آزادی به خبرنگاران گفت: همانطور که همه شاهد بودند ما برابر یکی از تیم های برتر آسیا به پیروزی رسیدیم. ارزش برد ما به خاطر بردن تیم بزرگی چون کره جنوبی دو چندان می شود.

وی افزود: بسیار خوشحال هستیم به خاطر اینکه توانستیم سه امتیاز این دیدار را بدست بیاوریم. این چهارمین قسمت از بازی های ما برای رسیدن به جام جهانی بود که شش بازی دیگر آن باقی مانده و ممکن است هر شکست و پیروزی رقم بخورد.

کی روش ادامه داد: می خواهم از حضور هواداران تشکر کنم که در یک شب عزیز و محترم به ورزشگاه آمدند. من مراتب تسلیت خود را به مردم ایران اعلام می کنم. این دیدار در سطح جام جهانی برگزار شد و هر دو تیم نمایش قابل قبول و با کیفیتی داشتند. به همین خاطر به بازیکنان تیم ملی ایران و همچنین کره جنوبی به خاطر این بازی خوب تبریک می گویم.

وی ادامه داد: هنوز شش بازی دیگر باقی مانده و ممکن است اتفاقات زیادی رخ دهد. به همین خاطر از الان نمی خواهم در مورد تیم های صعود کننده و ادامه صدرنشینی ایران صحبت کنم. ممکن است در ادامه راه هر اتفاقی بیفتد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها