مشاور عالی سازمان‌ سنجش‌ خبر داد:

افزایش پذیرش در تکمیل ظرفیت کنکور ارشد ۹۵

مشاور عالی سازمان‌ سنجش‌ از افزایش ظرفیت پذیرش در مرحله تکمیل ظرفیت آزمون‌ کارشناسی‌ ارشد ۹۵ خبر داد و گفت: با اعلام کدرشته های جدید میزان پذیرش به ۸۴ هزار نفر افزایش یافت.
کد خبر: ۹۵۵۳۶۴
افزایش پذیرش در تکمیل ظرفیت کنکور ارشد ۹۵

به گزارش جام جم آنلاین، حسین توکلی در گفتگو با مهر افزود: تمامی داوطلبان‌ شرکت‌کننده در آزمون‌ کارشناسی‌ ارشد سال ۹۵ که در جلسه آزمون حاضر بوده اند می توانند در این مرحله شرکت کنند.

وی افزود: با توجه به اعلام کدرشته های جدید به میزان ظرفیت ۳ هزار و ۲۴۸ نفر و با توجه به ظرفیت های قبلی این مرحله به میزان ۸۱ هزار نفر، در مجموع تعداد ۸۴ هزار و ۲۰۰ نفر ظرفیت برای مرحله تکمیل ظرفیت آزمون کارشناسی ارشد ۹۵ در نظر گرفته شده است.

توکلی خاطرنشان کرد: مهلت انتخاب رشته در مرحله تکمیل ظرفیت تا ساعت ۲۴ روز شنبه ۲۴ مهرماه تمدید شده است و تاکنون ۶۷ هزار و ۲۴ نفر در این مرحله انتخاب رشته کرده اند.

وی گفت: داوطلبان واجد شرایط می توانند نسبت به انتخاب ۲۰ کدرشته محل از میان کدرشته های اعلام شده اقدام کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش اظهار داشت: داوطلبانی که متقاضی ثبت‌نام و شرکت در مرحله تکمیل ظرفیت آزمون‌ کارشناسی‌ ارشد سال‌ ۱۳۹۵ هستند لازم است در زمان ورود به سایت اینترنتی سازمان و انتخاب رشته نسبت به واریز وجه مربوط از طریق سیستم پرداخت اینترنتی اقدام کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها