دو روز بیشتر به دیدار مهم و حساس ایران و کره جنوبی باقی نمانده است و در این میان به نظر می رسد کره ای رو به جنگ روانی آورده اند.
کد خبر: ۹۵۴۸۳۲
جنگ روانی کره ای ها به ضررشان تمام می شود / کری ها به تحقیر منجر نشود

به گزارش جام جم آنلاین ، آنها با ماسک سیاه وارد تهران شدند تا مثلا نشان بدهند به هوای آلوده تهران حساسیت دارند. بازیکنان این تیم مصاحبه های مختلفی انجام می دهند و با جملاتی عجیب و غریب کری خوانی ها را به سمت و سوی دیگری می برند. مشت های خود را برای شکست ایران گره می کنند و خانه های تهران را با زندان یکی می دانند. در حالی که جنگ روانی آنها علنا آغاز شده است به سراغ کارشناس فوتبال یعنی حمیدرضا صدر رفتیم.

وی در اینباره به جام جم آنلاین گفت: حتی در ورزش حرفه ای دنیا و به خصوص فوتبال موضوع کری خوانی که از حاشیه ها محسوب می شود کاملا طبیعی است. در رابطه با کری خوانی در فوتبال می توان مسائل جامعه شناختی متعددی را مطرح کرد و البته نباید به این موضوع یک سویه نگریست. این روال می تواند هم منفی باشد و هم مثبت.

این کارشناس افزود: شاید فضایی که در رابطه با دیدار ایران و کره می تواند یکی از موضوعات نگران کننده باشد به حجم کری خوانی ها برمی گردد. هر چقدر کری خوانی بالاتر برود حاشیه ها بیشتر می شود. اگر پیش زمینه منفی و ناخوشایندی هم در رابطه با مسابقه وجود داشته باشد بخش منفی کری خوانی ها بیشتر خودش را نشان می دهد.

وی در ادامه گفت: بازیکنان تیم ملی فوتبال کره جنوبی تحت فشار زیادی هستند و این فشار روانی را با آنچه که در ذهنشان می گذرد تخلیه می کنند. نتیجه جنگ روانی است.

صدر خاطرنشان کرد: در نهایت این شرایط به ضرر خود شروع کننده تمام می شود. برای زدودن فشار روانی باید اقدامات دیگری انجام داد نه اینکه برای رفع یک وضعیت نامطلوب متوسل به وضعیت نامطلوب دیگری شد. از سویی کری خوانی نباید در جهت تحقیر کردن باشد ، چیزی که شاید اکنون در حال رخ دادن است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
ایرانی
-
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۸
۰
۰
از شواهد پیداست كه كره جنوبی بدترین باخت تاریخ خود را در روز سه شنبه در برابر ایران تجربه خواهد كرد . این خط اینهم نشان .!!

نیازمندی ها