مرد جوان زمانی که پای درددل‌های دخترخاله‌اش نشست و متوجه شد او با شوهرش اختلاف و درگیری دارد، مرد میانسال را با ضربه‌های چاقو از پای در آورد. تحقیقات نشان می‌داد همسر مقتول پیشنهاد این جنایت را داده بوده که او نیز بازداشت شد.
کد خبر: ۹۵۴۷۷۲
قتل شوهر، سرانجام درددل با پسرخاله +عکس

به گزارش جام‌جم، ساعت 2 و 55 دقیقه بامداد شانزدهم تیر امسال مردی با پلیس تماس گرفت و از کشف خودروی سمند سوخته‌ای درجاده کمربندی ورامین به پل فیروزآباد خبر داد. ماموران کلانتری و کارآگاهان با حضور در آنجا مشاهده کردند آثار ضربه‌های چاقو روی جسد سوخته وجود دارد و مقتول در مکان دیگری به قتل رسیده و به آنجا منتقل شده است.

ماموران با استعلام از پلیس راهور، هویت مالک خودرو را شناسایی کردند. در ادامه با احضار خانواده مقتول به پزشکی قانونی، برادر او از روی گردنبد فلزی، جسد سوخته را شناسایی کرد.

در ادامه همسر مقتول به پلیس گفت: در خانه پدرم مهمان بودیم که شوهرم خواست آنجا بمانیم. روز بعد به خانه‌ام رفتم و چون کلید همراهم نبود، به برادر شوهرم خبردادم که کلیدساز آورد. با ورود به خانه دیدم کولر و چراغ‌ها روشن است. خودروی پژو 207 پسرخاله‌ام ناصر هم در ساختمان پارک بود .

ناصر به عنوان تنها مظنون پرونده بازداشت شد و به پلیس گفت: خودرویم را در پارکینگ خانه مقتول گذاشته بودم تا او آن را برایم بفروشد . این در حالی بود که تحقیقات نشان می‌داد مقتول و همسرش با هم اختلاف داشته‌اند و شب حادثه والدین زن جوان در تهران نبودند.

با اطلاعات به دست آمده، این زن بازداشت شد، اما همچنان اظهارات دروغ و ضد و نقیضی مطرح می‌کرد تا این که پسرخاله‌اش ناصر به قتل اعتراف کرد و گفت: دخترخاله‌ام همیشه با من درددل می‌کرد و می‌گفت که شوهرش با او بدرفتاری می‌کند و دیگر حاضر به ادامه زندگی با او نیست. او درباره کشتن شوهرش با من حرف زد که سرانجام به بهانه‌ای شوهرش را با خود به محلی خلوت کشانده و با ضربه‌های چاقو کشتم.

ادامه تحقیقات نشان داد که زن جوان تلفنی با وی در ارتباط بوده و حتی از ماجرای جنایت اطلاع داشته است. متهمان بعد از بازسازی صحنه قتل روانه زندان شدند.

با توجه به این که این جنایت در تهران رخ داده بود، پرونده دیروز با صدور قرار عدم‌صلاحیت رسیدگی به دادسرای امور جنایی تهران ارسال شد و رسیدگی به آن در دستور کار قاضی سجاد منافی‌آذر، بازپرس شعبه سوم دادسرای امور جنایی تهران قرار گرفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۴
روح الله
-
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۸
۰
۰
درد دل نیست پای هوس در كار است //// نتیجه اش وصال هوس نیست طناب دار است
سعادتی كیا
-
۰۰:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۹
۰
۰
زنی كه به خانواده خوداش رحم نمی كند دیگربرای زندگی مناسب نیست مرگ مرگ بازهم قانون بیشتر از همه می داند
مجرد پور فرد
-
۱۰:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۹
۰
۰
آخه شماها كه اوضاتون اینجوریه برای چی ازدواج می كنین ؟؟؟
جبار
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۵۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۲
۰
۰
زنی كه فساد اخلاقی دارد پرتاب از بلندی كمترین مجازاتش است
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها