حاشیه‌های پرونده پزشکی کیارستمی، ادامه دارد

روزی که عباس کیارستمی پزشکش را از خانه بیرون کرد

بهمن فرمان کارگردان شناخته شده سینمای ایران و از دوستان نزدیک زنده یاد عباس کیارستمی می گوید دکتر احمد میر روزی را به یاد بیاورد که برای معذرت‌خواهی و بوسیدن دست عباس به خانه‌اش رفته بود.
کد خبر: ۹۵۴۷۵۳
روزی که عباس کیارستمی پزشکش را از خانه بیرون کرد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از دیباچه، بهمن فرمان‌آرا ، کارگردان شناخته‌شده سینمای ایران به روزی اشاره کرد که احمد میر به خانه عباس کیارستمی رفته بود تا معذرت‌خواهی کند و دستش را ببوسد: «دکتر احمد میر روزی را به یاد بیاورد که برای بوسیدن دست عباس و معذرت‌خواهی به خانه او رفته بود اما عباس بیرونش کرد. او حالا می‌گوید: من بی‌گناه هستم؛ پس چرا برای معذرت‌خواهی رفته بودی خانه عباس و گفتی خطا کردم؟»

فرمان‌آرا در ادامه می‌گوید: «این اتفاق در مملکتی می‌افتد که اگر جیب کسی را بزنید، ۳ ماه نگه‌تان می‌دارند! حالا چه چیزی دارید برای از بین بردن یکی از بزرگ‌ترین آدم‌های فرهنگ کشورمان؟»

فرمان‌آرا در ادامه به اتفاق تلخ دیگری هم اشاره می‌کند: «آقای میر قصد داشت برای تعطیلات عید به ویتنام بروند؛ با اینکه می‌دانستند حال عباس چقدر بد است اما باز هم توجه‌ای نکردند و بدون در نظر گرفتن وخامت حال او راهی ویتنام شدند.»

فرمان‌آرا با بغض فروخرده‌ای صحبت‌هایش را با اشاره به حرف برخی پزشکان که ادعا کرده‌اند: دلیل مرگ عباس کیارستمی ضربه مغزی در بیمارستان پاریس بوده؛ می گوید: «کسی که ضربه مغزی شده است دکتر میر است...»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
كسرا
-
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۸
۰
۰
چند روز پیش دست دختر سه سالم شكست سریع بردیمش بیمارستان نزدیك خونه در شمال شرق تهران ( نام نمی برم كدوم بیمارستان فقط همون بیمارستانی كه در خصوص جوانی كه به علت امر به معروف و نهی از منكر چاقو خورده بود و بیمارستان و اورژانسش با اینكه شب بود ولی جوون را قبول نكردند تا اینكه به علت رسیدگی دیرهنگام فلج شد و سال بعدش هم فوت كرد ) خلاصه نوبت دادند گفتند پشت در مطب بشینید تا نوبتتون بشه . طبق قانون كودكان با وضعیت اورژانسی و افراد با سن بالا باید بدون نوبت پذیرش بشن اما از این خبرها نبود . بعد از یك ساعت و نیم رفتیم داخل آقای دكتر نشسته بود و تا نگاه كرد گفت اوه اوه دستش شكسته باید سریع عكس بگیرین اما من نیستم دارم میرم خونه . گفتیم خوب عكس گرفتیم به كی نشون بدیم گفت اورژانس اما دكترش عمومیه و یه جراح هم هست گفتیم اونا كه اورتوپد نیستند با بی تفاوتی و یك كم عصباتیت گفت به من چه !!! به همین راحتی انگار نه انگار یه كودك دو سال و نیمه داره درد میكشه اصلا براش مهم نبود . خلاصه از شرق تهران تو ترافیك اتوبان همت رفتیم غرب تهران بیمارستان آتیه خدا پدر مادرشونو بیامرزه اگر پول میگیرن حداقل اینقدر سریع كار راه میتدازن و احترام به بیماران میذارن كاش همه بیمارستان های ما ار آتیه یاد بگیرن . در ضمن اورژانسش فوق العاده ست و درسته خصوصیه و گرون ولی من چندین بار دیدم اول براشون جون افراد مهمه و در وضعیت اورژانسی واقعا به بیمار با هر وضعیت مالی میرسن خدا خیرشون بده

نیازمندی ها