قهرمان المپیک ریو با اشاره به اینکه هنوز مسئولان کرمانشاه را ندیده است،گفت: من پولی نمی خواهم بنابراین چرا مسئولان از من فرار می‌کنند؟
کد خبر: ۹۵۳۹۵۰
کیانوش رستمی:  چرا مسئولان از من فرار می‌کنند؟

به گزارش جام جم آنلاین، کیانوش رستمی در گفت و گو با ایسنا درباره اینکه هنوز گفته می‌شود اختلافاتی با سرمربی تیم ملی دارد، بیان کرد: به دنبال حاشیه نیستم و می‌خواهم زندگی راحتی داشته باشم و کاری هم به کار کسی ندارم. اجازه هم نمی‌دهم کسی در زندگی‌ام ورود پیدا کند و حاشیه درست کند.

او ادامه‌ داد: برای من مهم‌تر از همه چیز این است که با برنامه‌ریزی حرفه‌ای جلو بروم و سعی می‌کنم حرفی بزنم که حاشیه درست نکنم. در این یک سال گذشته هم هر حرفی در مورد قهرمانی ام زده‌ام به کرسی نشانده‌ام و به دنبال حاشیه نیستم.

رستمی در مورد تماس تلفنی که با سرمربی تیم‌ ‌ملی داشته است، گفت‌: مگر ما مشکلی داریم که با هم حرف نزنیم؟ واقعا بچگانه است اگر بخواهیم با یکدیگر صحبت نکنیم. همه چیز هم خوب و عالی جلو می‌رود. اتفاقی هم نیفتاده است. ما با هم دوست هستیم و همیشه دوست خواهیم ماند.

قهرمان المپیک ریو با اشاره به اینکه هنوز مسئولان کرمانشاه را ندیده است، تصریح کرد: هنوز مسئولان کرمانشاه را ندیدم و فقط مسئول فولاد کرمانشاه برای من مراسمی گرفت. من پولی نمی خواهم بنابراین چرا مسئولان از من فرار می‌کنند؟ مگر من اجنبی یا غریبه هستم. احساس می‌کنم باید با رهبر دیدار داشته باشم تا بعد مسئولان کرمانشاه من را ببیند .

او ادامه داد:چهارشنبه، پنجشنبه هفته گذشته قرار شد دیداری با استاندار کرمانشاه داشته باشم و حتی دو روز در کرمانشاه ماندم اما کسی با من تماس نگرفت و فکر می‌کنم سرکاری بود. اصلا آنها ریلکس هستند که امیدوارم همیشه ریلکس بمانند اما نه در مسائلی که هموطنان خود را زیر سوال ببرند. اگر چیزی هم به من ندهند هیچ اتفاقی برای من نمی‌افتد و من به عشق مردم وزنه می‌زنم. با عزت زندگی می‌کنم دنبال این نیستم که فلانی چقدر پاداش می‌دهد اما نگران این هستم ورزش ایران بخوابد.

رستمی هم چنین گفت: هنوز آن طور به ما رسیدگی نشده است و خود من از لحاظ روحی – روانی ارضا نشده‌ام. نمی‌گویم فقط از لحاظ مالی این طور بوده و از لحاظ روحی هم شارژ نشده‌ام و اگر از همه لحاظ حمایت نشویم، مسلماً شرایط خیلی سخت و ناراحت کننده است.

قهرمان المپیک ریو در پاسخ به این پرسش که به فکر تغییر وزن هست، تاکید کرد: خیر. هنوز به تغییر وزن فکر نکرده‌ام. برای تغییر وزن باید به صورت حرفه‌ای برنامه‌ریزی شود و زمان لازم است. می‌خواهم زمانی که تغییر وزن می‌دهم در وزن جدید قهرمان باشم و همچنین رکوردشکنی هم داشته باشم. وقتش که برسد و بخواهم تغییر وزن دهم، در وزن جدید کم نمی‌گذارم.

وزنه‌بردار دسته 85 کیلوگرم ایران در مورد آغاز مجدد تمرین‌هایش ، گفت‌: تمرینات هوازی‌ام را شروع کرده‌ام. البته خیلی سخت بود، چرا که بعد از المپیک هیچ تمرینی نداشتم و حتی در سالن تمرین هم حاضر نشده بودم. بعد از تمرینات هوازی تمرینات وزنه را شروع می‌کنم و باید طوری برنامه‌ریزی کنم که دچار آسیب‌دیدگی‌ نشوم.

او با اشاره به قراردادش با تیم ذوب آهن در لیگ برتر، بیان کرد: من با تیم ذوب آهن قرارداد دارم و باید وزنه بزنم و وظیفه‌ام است که طبق قرارداد عمل کنم. ان‌شاء‌الله بتوانم به قراردادم پایبند باشم. البته هنوز این که در جام باشگاه‌های آسیا وزنه بزنم، معلوم نیست.

رستمی در مورد حضورش در مناطق محروم تاکید کرد: خیلی دوست داشتم چنین اتفاقی رخ دهد و مدیر برناومه‌هایم برای هماهنگی کارها خیلی تلاش کرد. حضور امثال ما در روستاهایی که غریب واقع شدند باعث می‌شود انرژری مثبت و عشقی بین مردم ایجاد شود. امیدوارم همه پیگیر انجام چنین کارهایی باشند و همه مردم با هم باشیم نه اینکه هر کسی به فکر خودش باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
رضا از بوشهر
-
۲۰:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۶
۰
۰
زنده باشی پهلوان، آقا كیانوش بنظرم شما یه مقدار پر توقع هستید چونكه تویه این مملكت مسئولان فقط به فوتبالیست ها اهمیت میدهند و ظاهرا قهرمان هایی مثل شما كه از جان مایه گذاشتید و برای مملكت و مردم افتخار آفرینی كردید پیش مسوولین جایگاهی ندارید .
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها