با گذشت 5 ماه از ماجرای شکایت یک دختر ۲۳ ساله از صاحب کارش به دلیل تجاوز و درحالی که 5 قاضی دادگاه هنوز تصمیمی درخصوص این پرونده مرموز نگرفته بودند، شکایت دیگری علیه صاحب رستوران و این بار از سوی دختر 20 ساله‌ای مطرح شد که مدعی بود بشدت مورد آزار و شکنجه قرار گرفته است.
کد خبر: ۹۵۲۸۰۴
صاحب رستوران معروف به دومین دختر شاغل در رستورانش تجاوز کرد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ مرداد 94 دختر 23 ساله‌ای به نام «سوسن» به دادسرای کرج رفت. او در حالی که از فاش شدن ماجرای شکایتش بشدت ابراز نگرانی می‌کرد به بازپرس پرونده گفت: از مدتی قبل در یکی از شعبه‌های یک مجموعه رستوران در کرج مشغول به کار شدم تا بتوانم برای خرید جهیزیه‌ام، پولی پس‌انداز کنم و باری از دوش پدر پیرم بردارم. اما افسوس که صاحب رستوران فریبم داد و پس از خوراندن آبمیوه مسموم مرا مورد آزار و اذیت قرار داد. حالا هم از ترس آبرویم، به خانواده‌ام حرفی نزدم اما به قانون پناه آورده‌ام تا مرد شیطان‌صفت مجازات شود.

بازپرس پس از شنیدن اظهارات دختر جوان پرونده را به شعبه اول دادگاه کیفری استان البرز فرستاد. قاضی هدایت رنجبر نیز پس از بررسی‌های مقدماتی از شاکی خواست دلایل و مدارک اثبات ادعایش را به دادگاه ارائه دهد. وی در عین حال دستور بازداشت متهم را صادر کرد. اما درحالی که تحقیقات نامحسوس پلیسی درخصوص نحوه آشنایی و ارتباط مدیر رستوران و کارمند جوانش آغاز شده بود، شاکی پرونده باعجله به دادگاه رفت و رضایت بی‌قید و شرط خود نسبت به متهم را اعلام و از شکایتش صرفنظر کرد. «سوسن» که حاضر نبود حرفی بزند و سکوت مرموزی کرده بود وقتی با اصرار و تعجب هیأت قضایی روبه‌رو شد گفت: ادامه شکایتم باعث افشای این راز در میان خانواده و همکارانم می‌شود و می‌دانم پدر پیرم با اطلاع از این موضوع جان سالم به در نخواهد برد. بنابراین تصمیم گرفته‌ام این لکه سیاه را تا آخر عمر در دلم پنهان نگه دارم و مانع آبروریزی شوم.از سوی دیگر با اعلام گذشت دختر جوان، صاحب رستوران با ادعای بیگناهی گفت: «کارمندم با اطلاع از وضعیت مالی‌ام، قصد اخاذی داشت و می دانستم بزودی بی‌گناهی‌ام ثابت می‌شود!»

با گذشت 5 ماه از این ماجرا و درحالی که 5 قاضی دادگاه هنوز تصمیمی درخصوص این پرونده مرموز نگرفته بودند، شکایت دیگری علیه صاحب رستوران و این بار از سوی دختر 20 ساله‌ای مطرح شد که مدعی بود بشدت مورد آزار و شکنجه قرار گرفته است.

خانواده «نسترن» پس از شکایت در پلیس امنیت اخلاقی البرز، خواستار بازداشت و مجازات صاحب رستوران شدند. با گزارش موضوع به رئیس شعبه اول دادگاه کیفری البرز، قاضی «رنجبر» دستور معرفی شاکی به پزشکی قانونی، کنترل تلفن‌های همراه متهم و جمع‌آوری دلایل و شهود را صادر کرد.

درحالی که پزشکی قانونی ادعای شاکی را تأیید کرده بود وی در شکایتش گفت: «از اینکه رستوران معروف در کرج نیز شعبه‌ای راه انداخته و من استخدام شده بودم، خوشحالی می‌کردم. با خودم می‌گفتم در محلی معتبر و بدون دردسر مشغول به کار هستم. اما خیلی زود متوجه رفتارهای عجیب و محبت‌های صاحب رستوران شدم و پس از یک ماه و در جریان تماس‌های تلفنی و پیامکی به هم علاقه‌مند شدیم. این نخستین بار بود که مهر کسی به دلم می‌نشست و چون صاحب رستوران مرد جاافتاده‌ای بود، فکر کردم قابل اعتماد است و به من آسیب نمی‌زند. 52 روز از شروع کارم در آنجا گذشته که یک روز عصر مقابل رستوران منتظر تاکسی بودم که صاحبکارم جلوی پایم توقف کرد و به خاطر اینکه قصد خرید داشتم او پیشنهاد کرد از تهران خرید کنم. بنابراین به خانواده‌ام اطلاع دادم که نگران نشوند. اما در بین راه او به من آبمیوه خارجی تعارف کرد و من ناخواسته در دام شیطانی‌اش گرفتار شدم.

متهم پرونده که بار دیگر با اتهامی مشابه شکایت قبلی در برابر قضات دادگاه قرار گرفته بود، بلافاصله وکلای مدافع خود را به دادگاه معرفی کرد و گفت: من با هدف کارآفرینی، این شعبه از مجموعه رستوران‌هایم را در کرج راه‌اندازی کردم و بیش از 40 کارمند و کارگر دارم. ضمن اینکه دختر جوان همانند کارمند قبلی‌ام، به شیوه‌های مختلف قصد دوستی با مرا داشت و بارها نیز به من ابراز علاقه کرده بود اما چون توجهی به خواسته‌هایش نکردم، قصد اخاذی و بدنام کردن مرا دارد.

پس از این شکایت قاضی «رنجبر» دستور تحقیقات تخصصی در این‌باره را صادر کرد تا اینکه مأموران دریافتند متهم عصر روز حادثه ابتدا در کرج و سپس در خیابان آفریقا - جردن - در تهران تردد داشته است. از آنجا که دختر جوان شب حادثه با خودروی آژانس به خانه‌اش منتقل شده بود، مأموران به تحقیق از آژانس‌های کرایه خودرو پرداختند. تا اینکه یکی از راننده‌های آژانس با یادآوری آن شب به کارآگاهان گفت: «حدود ساعت 12 شب مرد جوانی دختر جوانی را به داخل خودروام منتقل کرد و از من خواست به هیچ‌کس نگویم این دختر را کجا سوار کرده‌ام. در بین راه مدام تلفن همراه مسافرم زنگ می‌خورد و من به ناچار پاسخ می‌دادم. خانواده‌اش به شدت نگران بودند. ضمن اینکه از آنها نشانی مقصد را پرسیدم. اما همین‌که مقابل خانه مورد نظر توقف کردم، پدرش مرا به باد کتک گرفت که برگه آژانس را نشان دادم و چون کرایه‌ام را در تهران گرفته بودم، به سرعت برگشتم اما متوجه شدم اتفاق تلخی برای این دختر افتاده است!

سپس پلیس برای اطمینان از درستی اظهارات راننده آژانس، ترفندی اجرا کرد. مأموران با تغییر شکل موهای سر و صورت متهم و نوع لباس‌هایش، او را در میان 6 مرد دیگر قرار دادند، اما راننده آژانس خیلی سریع وی را شناسایی کرد و گفت: این همان مردی است که پیکر نیمه‌جان دختر جوان را از خانه‌اش در خیابان جردن به ماشینم منتقل کرده بود.متهم که حالا در برابر دلایل انکارناپذیر پلیس قرار گرفته بود، ضمن انکار ماجرا گفت: من آن روز در محل کارم نبودم و همه کارمندانم شاهدند و آنها را به دادگاه خواهم آورد تا شهادت بدهند، ضمن اینکه شاکی همیشه در محل کار و خیابان، پوشش نامناسبی داشت، حالا هم فقط قصد اخاذی از مرا دارد.
با این وجود قاضی «رنجبر» دستور انتقال متهم به زندان را صادر کرد و با هماهنگی دفتر شعبه، سوسن - نخستین شاکی - نیز در جریان شکایت همکارش قرار گرفت و برای پیگیری پرونده به دادگاه مراجعه کرد.

وی در حالی که بشدت اشک می‌ریخت، گفت: از ترس آبرویم از ادامه شکایتم منصرف شدم، اما نمی‌دانستم این بخشش، باعث گستاخ‌تر شدن مرد شیطان‌صفت و بر باد رفتن زندگی یکی دیگر از همکارانم می‌شود. به خاطر مشکلی که برایم پیش آمد، بلافاصله تصمیم به ازدواج گرفتم اما متأسفانه همسرم متوجه ماجرا شد و زندگی‌ام در آستانه نابودی قرار گرفته است. بنابراین خواستار پیگیری شکایتم هستم.

از سوی دیگر متهم برای آزادی موقت سند یک ملک 10 میلیارد تومانی را به عنوان وثیقه به دادگاه سپرد و با توقیف این سند تا زمان دادرسی و تصمیم‌گیری قضایی، آزاد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۱ انتشار یافته: ۳۷
ناصری
-
۰۱:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۳
۰
۰
دلیل نمیشود چون پولدار است هركار خواست. بكند كسی هم جرات شكایت نداشته باشد باید این از خود راضی به اشد مجازات برسد زندگی. این دختران بیچاره را تا آخر عمر شان تباه كرده خدا میداند چند نفر هم از ترس ابرویشان شكایت نكرده‌اند
اسی
-
۰۳:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۳
۰
۰
متاسفم از واقعه تلخ ،بایداین فرد شیطان صفت را اعدام كرد تا هیچ كس به خودش اجازه كار كثیف و شیطان صفت نده
ناشناس
-
۰۴:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۳
۰
۰
كسی كه توانایی مالی دارد ،توانایی فرار از كشور را هم دارد
ایرانی
-
۰۷:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۳
۰
۰
چرا آزادش كردن؟؟؟؟
چون پولدار بوده!!!!!!
زندگی و آبروی دوتا دختر رو به باد فنا داده اونوقت خیلی راحت با قرار وثیقه آزاد میشه كه بره اونارو تهدیدشون كنه كه از شكایتشون منصرفشون كنه، این دوتا تازه خیلی دل و جرات داشتن كه اومدن شكایت كردن خدا میدونه چند نفردیگه تو دام این حیوان انسان نما گرفتار شدن و با خوردن آب میوه مسموم بهشون تجاوز شده من از قضات محترم قوه قضاییه تقاضا دارم كه اشد مجازات (اعدام در ملاء عام) رو برای این تازه به دوران رسیده در نظر بگیرد تا درس عبرتی باشد برای كسایی كه فكر میكنن با پول میشه هر غلطی كرد.
كارمند مفلس
-
۰۸:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۳
۰
۰
افسوس كه دختران و زنان ما هیچگونه امنیت ندارند چه در كوچه و خیابان چه در محل تحصیل یا در محل كار . كارآفرین اینجوری بدرد جهنم میخورد و بس . خدا داند چه كارهایی كه تابحال نكرده است شاید اتفاقات دیگری هم بوده كه از ترس آبرو چیزی نگفته اند و همین باعث گستاخی شده كه این اعمال را انجام میداده و فكر كرده از قانون میتواند فراركند.
داربزین زنجان
-
۰۸:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۳
۰
۰
فقط اعدام !
حیدر
-
۰۸:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۳
۰
۰
با این مرد هوس باز چه باید كرد؟؟؟؟
ابراهیم وحیدی
-
۰۹:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۳
۰
۰
من از آزادی این مرد ثروتمند تعجب كردم ، اگر قاضی می خواست می توانست بازداشت موقت اش كند از این مهمتر شهادت كارگران متهم نه بر علیه و نه بر له وی مورد پذیرش نیست . متاسفانه ثروت این متهم باعث نجاتش شد . آنچه مسلم است این اولین جنایت متهم نبوده و آخرین هم نخواهد بود. قضات محترم درست عمل كرده اند ، متاسفانه قانون ما مشكل دارد و فرهنگ درستی در اینباره در جامعه ما حاكم نیست و آن ترس از آبروست كه سبب می گردد شاكی از تعقیب دعوی دست بردارد. واین جنایتكاران از آبرو داری شاكی سوء استفاده كنند . لذا در این مورد باید گفت مرگ بر آبرو.
پاسخ ابراهیم
-
۲۰:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۹
در پاسخ اقا ابراهیم وحیدی: باشماكمی موافقم كه قوانین مشكل داره- اما دراجرا هم تفاوت ها زیاده-حتی مسائل نوامیس هم به خوبی رصد نمیشن!البته بیشتراین معضلات در كشورهای اروپایی حل شده حتی باهمین قوانین موجود امااین موضوع آبرو فقط در ایران مطرح هست كه شاكی كه جریان اصلی پرونده هست بامجازات متهم خودش هم بنوعی مجازات روحی شده وچیزی ازباراین گناه كم نمیشه!پس باید ریشه ای تر و یا فرهنگی تربه این مسئله پرداخت.دین وفرهنگ و تربیت جامعه و خانواده همگی در شكلگیری این جرایم تاپیرگذارند.
امین
-
۰۹:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۳
۰
۰
سلام . خسته نباشید
لطفا نام رستوران را بگوید تا مردم آن رستوران استفاده نكنند
م
-
۰۹:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۳
۰
۰
به به ازاد شد چرا چون پول داره چون اشغال عوضی
علی
-
۰۹:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۳
۰
۰
آقای قاضی محترم یك لحظه خود را بجای پدر این دختران معصوم قرار بده و حكمی صادر كن كه امثال این حیوان صفتان به سزای اعمال كثیف خود برسندو شائبه خرید قانون با پول در كشورمان باب نشود.
بهمن
-
۱۰:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۳
۰
۰
پول همه قضیه رو حل میكنه وقتی پول داشته باشی خیالت راحته هر غلطی میتونی بكنی.
ح. الف
-
۱۱:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۳
۰
۰
مگه خدا نفرموده آبروی مومن از كعبه بالاتره؟ اصلا با سند 10000 میلیاردی هم نباید آزادش می كردند.
نوذر
-
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۳
۰
۰
اصلا چرا سوارشون میكنی؟
منوچ
-
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۳
۰
۰
باعث تاسفه ! از نیاز مردم سوء استفاده میشه ...
ایران
-
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۳
۰
۰
اگر همان دفعه اول نام و مشخصات این فرد اعلام میشد هم جرات انجام مجدد این كار را نداشت هم ضرر مالی میدید و هم آبرویش میرفت و ...
چرا در كشور ما این كار را نمی كنند چرا
همایون
-
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۳
۰
۰
ای حرام زاده،ممكنه بتونی از این دو دختر ساده رد شی اما با قوانین سختگیرانه ای كه حاكم بر جهان است چه می كنی و در همین صفحه خواهیم خواند كه چه سرنوشتی كه خود آن را انتخاب كرده ای در انتظار تو خواهد بود
اما نمی دونم چرا دختر خانما اینقدر زود مجذوب میشن چرا نه گفتن رو بلد نیستن چرا مقاوم نیستن
مگه با ازدواج كردن چه تغییر شگرفی در زندگی تون پدید خواهد آمد كه اینقدر زود مقاومت خود را از دست می دین
سعید
-
۱۰:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۲
بگذریم بابا كارمندای بانك چقدر حقوق میگیرند....قاضی كه حتما عادله
یك خبرنگار
-
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۳
۰
۰
سلام
به نظر من نام رستوران را بگویید تا آبروی آن عوضی هوس باز بره
سیمین
-
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۳
۰
۰
چه خوب پول داشته باش هر كاری كه دلت میخواد بكن.
چه عالی خیلی خوبه پس همه سعی كنن كه پول دار بشن و به هر كی كه خواستن تعرض كنن و بعدش با سند ازاد بشن كه دوباره غلط زیادی كنن.
قانون داره با پولدارها طور دیگه برخورد میكنه.
خیلی ناراحت شدم.
اقای فاضی دختر خودت رو فقط چند لحظه تصور كن.
وجدان انسان همیشه با ادم هست!!!!!!!!!!!!!
نرم افزار موبایل
-
۱۶:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۳
۰
۰
طبق قانون قاضی میتونه تا سه ماه متهم رو بدون گرفتن وثیقه در بازداشت نگه داره،اما چراقضات سختگیری نمیكنن متعجبم
بابی
-
۱۶:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۳
این قانون را از كجا در اوردی؟
غلام
-
۱۶:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۳
۰
۰
دارش بزنید
ناشناس
-
۱۷:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۳
۰
۰
شك نكنید جرات برخورد با این حیوان را ندارند اگر داشتند بار اول بدون در نظر گرفتن رضایت شاكی اول كه موضوع تجاوز است بلحاظ عمومی باید اقدام میشد و مانند متجاوزان مجازات میشد چطور برای دختر بجه افغان و جنایتكار ی كه به برادرزاده اش تجاوز كرده حكم را ده روزه میدهند اما برای متجاوز اهمال میكنند وثیقه میلیاردی دیگه چرا
مرادی
-
۱۷:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۳
۰
۰
اگر واقعا خبر درست باشد خبر نگاران راست میگن هویت این موجود را نزد جامعه محرز شود تا فرزندان این ملت حدود الهی را نسبت به این موجود به مرحله اجرا بگذارند چرا كه در این كشور هنوز غیرت وجود دارد البته باید اول مشخص شود موضوع صحت دارد یا شایعه است چون به صرف شنیدن یا حرف خبرنگار نمیشود اعتماد كرد چرا كه اگر خبر درست بود باید خبرنگار شهامت آنرا داشت كه قضات رسیدگی كننده را به چالش میكشید نه افكار عموم را
متین
-
۲۰:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۳
۰
۰
دیگه هوس بازی و آزادی پولدارها داره عادی میشه به سلامتی، آخه تا چه وقت میخواد ادامه پیدا كنه ؟!
مهران
-
۲۰:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۳
۰
۰
طرف پولدار هس ازاد میشه میره انگار نه انگار.. هیچ اتفاقی براش نمیوفته... تشویقش میكنن من خودم سرباز اگاهی بودم.. وقتی این پولدارا را به هر دلیل میگرفتن یا رشوه میدادن یا پارتی داشتن به یه شب نمیكشد ازاد میشدن میرفتن...
مرتضی
-
۲۳:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۳
۰
۰
از این سایت درخواست میكنم حكم این حیوان را به اطلاع عموم برساند
رسول
-
۲۱:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۴
۰
۰
حقشون بوده میخواست باهاش نره بیرون
نرم افزار موبایل
-
۰۴:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۵
۰
۰
بایدقصاص شود
عادل
-
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۵
۰
۰
اگر عدالت را میخواستند اجرا كنند حتما نام رستوران را میگفتندببین پول دار بودن باعث میشود كه ابروی كسی كه شرافت وناموس مردم را در یك جامعه اسلامی تجاوز میكند با پول و وصیغه ازاد گردد وبه نوامیس مسلمانان تعرض كند خدایا خودت قضاوت كن.
سوری
-
۲۲:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۵
۰
۰
متاسفم برای این آقایون قاضی. جواب خدا رو چی می خواین بدید. دختر خودتون هم بود همین نظرو داشتید آیااا؟ یا چون پولداره پس آزاده. حالا اگه یكی بود از قشر پایین صد بار اسمشو گفته بودید عكسشو منتشر می كردید كاری می كردید خانواده شم نتونن سرشونو بالا بگیرن. خدا لعنت كنه این هوسبازو. پدرم تا به حال به خاطر حكم ناروای قاضی تمام حق و حقوقشو از دست داده. با توجه به اینكه تموم مدارك به نفع ما بوده اما قاضی های محترم حقو به طرف دیگه دادن چرا چون اونا پول داشتن و پارتی
رضا
-
۰۹:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۰
۰
۰
اگر نمیخواید اسم شخص رو بگید حداقل عكس رستورانش رو بذارید.
اگر میخواید جامعه از این الودگی ها پاك بشه باید در اطلاع رسانی با شفافیت عمل كنید و اشد مجازات هم برای مجرم در نظر بگیرید
فرامرز
-
۰۸:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۵
۰
۰
حالا بجز این چندتا هتل یك ملك ده میلیاردتومانی هم داره خدا بده بركت ....دراین مملكتی كه بعضی ها برای خرج عروسیشون موندن وشب و روز هزارفكر به سرشون میزنه كه چگونه ازدوش پدرومادرشون باری راكم كنن انوقت اینجاچه خبره ...میترسم باوجوداین همه جرم وجنایت وفقركشی سر بی گناه بالای داربره ....البته ان طرف مطلب هم داستان خودش راداره
صادقی
-
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۵
۰
۰
سلام. 1-دختران تنها نان آوران خانواده بودند؟ 2-همه دختران باید برن سركار؟ اونوقت لابد بچه به باباش میگه مامان اومده چی چی اورده. 3-كار در رستوران؟ لابد فردا مثل اون طرف دنیا عمل های جنسی هم اینجا باب میشه خانوما میگن نمی خوان خانم باشن؟!
جلال
-
۰۸:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۸
۰
۰
حاجت ار ما را ز راه راست برد
دیو، قاضی را بهرجا خواست برد
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها