به گزارش جام جم آنلاین ، پژوهشگران در این کتاب ضمن بررسی روند ظهور و تکامل و رشد رسانه ها، جایگاه دانش آینده پژوهی در دانش ارتباطات و رسانه را با بررسی روند رسانه ای در ایران مورد بحث قرار داده اند.
این کتاب از 7 فصل تشکیل شده است که در فصل اول دانش آینده پژوهی در رسانه، در فصل دوم آینده رسانه ای و در فصل سوم نظریه های ارتباطات در حوزه آینده پژوهشی مورد بررسی و در سه فصل بعدی روندهای پیش روی رسانه ها درایران و نحوه همگرایی رسانه ها مورد بحث قرار گرفته است، فصل آخر کتاب نیز به نمونه های از پژوهش های آینده پژوهی پرداخته است که در ایران و جهان انجام شده است. کتاب در 172 صفحه از سوی انتشارات آثار فکر به بازار عرضه شد.
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح کرد
دکتر رسول جعفریان در گفتوگو با «جامجم» مطرح کرد
یوسف کرمی در واکنش به اجرای جنجالیاش در مراسم تجلیل از سر طلایی پرسپولیسیها
دکتر علیاکبر صالحی، رئیس بنیاد ایرانشناسی در گفتوگو با «جامجم» عنوان کرد
محمدرضا یوسفی، نویسنده ادبیات کودکونوجوان در گفتوگو با «جامجم»