حکم آخرین عضو باند شیاطین پاکدشت پس از 7 سال در زندان رجایی شهر کرج اجرا شد.
کد خبر: ۹۵۰۶۳۰
آخرین شبح دختران جوان پاکدشت اعدام شد

به گزارش جام جم آنلاین از رکنا، اوایل مهرماه سال 88 بود که زن جوانی که هدف ضربات چاقو قرار گرفته بود به بیمارستان منتقل شد و ماموران پلیس آگاهی پاکدشت زمانیکه برای تحقیقات به سراغ زن جوان رفتند در برابر سناریوی شیطانی 3 جوان قرار گرفتند.

ماموران در این مرحله پی بردند که زن جوان همراه 2 مرد دیگر در انتظار تاکسی بودند که سوار بر خودروی پراید نقره ای رنگی شده و پس از گذشت لحظاتی راننده خودرو اقدام به تغییر مسیر داده و زمانیکه زن جوان به راننده اعتراض می کند در برابر چاقوی 2 مرد مسافر قرار می گیرد و مردان شیطان صفت پس از اجرای نقشه شومشان برای آرام شدن زن جوان وی را هدف ضربات چاقو قرار داده و در بیابان رها کرده اند.

تجسس های پلیسی ادامه داشت تا اینکه زن جوان پس از یک ماه در بیمارستان به کام مرگ فرو رفت و این درحالی بود که یک زن جوان دیگر با مراجعه به پلیس از سناریوی گرفتار شدن در دام 3 مرد شیطان صفت خبر داد.

کارآگاهان در این مرحله پی بردند 2 تن از مردان شیطان صفت برای ردگم کنی ابتدا در کنار طعمه هایشان در زیر پل عابرپیاده به انتظار تاکسی می ایستادند و در تماس با دوستشان که راننده ارابه شیطان بود وی را به محل دعوت می کنند و تحت عنوان مسافر همراه طعمه هایشان سوار بر خودروی پراید نقره ای رنگ شده و در بیابان های ورامین اقدام شومشان را به اجرا می رساندند.

تجسس های پلیسی برای دستگیری عاملان این سناریوی سیاه آغاز شد تا اینکه یک راننده تاکسی با مراجعه به پلیس سرنخ مهمی را در اختیار ماموران پلیس پاکدشت قرار داد.

این مرد به ماموران گفت: هر روز در یک مسیر مشخص مسافرکشی می کنم اما مدتی است که 2 مرد را در کنار زنان به انتظار تاکسی می ایستند و همیشه سوار خودروی پراید نقره ای رنگی می شوند مشاهده می کنم و با تکرار این ماجرا به آنها مشکوک شده و شماره پلاک پراید آنها را برداشتم.

بدین ترتیب ماموران با در دست داشتن شماره پلاک پراید نقره ای رنگ تحقیقات فنی خود را آغا کردند و خیلی زود موفق شدند صاحب خود را که مرد جوانی است دستگیر کنند.

این مرد به مامورن گفت: مدتی است که خودرویم را به صورت اقساط به پسر جوانی به نام شهرام فروخته ام و اطلاعی از ماجرای اقدام سیاه ندارم.

در این مرحله ماموران با اقدامات فنی و پلیسی موفق به دستگیری شهرام شده و جوان شیطان صفت در اعترافاتش 3 تن از دوستانش را که این پرونده سیاه نقش داشتند معرفی کرد.

در ادامه تیم پلیسی موفق به دستگیری 3 همدست شهرام شده و آنها وقتی دیدند راننده ارابه شیطان پرده از اقدام سیاهشان برداشته لب به اعتراف گشودند.

3 متهم این پرونده که چندی پیش از سوی دادگاه به اعدام محکوم شده بودند به دار مجازات آویخته شدند و تحقیقات برای آخرین عضو این باند ادامه داشت تا اینکه حکم اعدام برای این جوان شیطان صفت نیز از سوی دیوانعالی کشور مورد تایید قرار گرفت.

بنا به این گزارش، صبح امروز چهارشنبه 7 مهرماه 95 آخرین عضو این باند با گذشت 7 سال در زندان رجایی شهر به دار مجازات آویخته شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۴
نرم افزار موبایل
-
۱۸:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۷
۰
۰
ای كاش هر انكس چنین عملی مرتكب شود به چنین مجازاتی روبرو شود حتی دزدان میلیاردی بیت المال
گلبرگ مغرور
-
۲۰:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۷
۰
۰
برای دزدان بیت المال اسلام چیزی نگفته؟!
داربزین زنجان
-
۱۵:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۰
۰
۰
درود بر شرف اون راننده تاكسی كه تماس گرفته ...
عباس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۱۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۸
۰
۰
شهرام فرزند بهرام بوده خیلی زحمت كشیدند بعداز 8 سال آن زن مرحوم تا حالا اسخوانهایش هم پوسیده شاید افغانی بودند آزاد میشدند

نیازمندی ها