فیفا خیال تیم ملی فوتسال ایران را راحت کرد

۱۰ بازیکن از خطر جستند

انتشار عکس هایی از لباس های پاره و بی کیفیت تیم ملی فوتسال ایران که هم اکنون در جام جهانی به سر می برد باعث اعتراض هایی شده است.
کد خبر: ۹۵۰۰۶۵
واکنش ملی پوش با سابقه به لباس های پاره فوتسالیست ها

به گزارش جام جم آنلاین ، کیفیت بد لباس های تیم ملی فوتسال و وجود پارگی در آنها هر چند به اندازه موج تمسخر لباس های در نظر گرفته شده برای کاروان المپیک ایران سر و صدا به راه نینداخت اما باز هم جای تامل است. تیم ملی فوتسال با لباس های معمولی جیووا اسپانسر البسه تیم ملی به این جایگاه رسیده و کادرفنی آنها هیچ گونه شکایت و ایرادی بابت کیفیت لباسها نداشته اند. شاید چون اکنون جای بحث بر سر کیفیت بسیار پایین البسه جیووا نیست. در این رابطه با محمدرضا حیدریان بازیکن اسبق تیم ملی فوتسال ایران همکلام شدیم، فوتسالیست با اخلاقی که اعتقاد دارد نباید اکنون بحث لباس های بی کیفیت مطرح شود.

وی در اینباره گفت: فعلا نباید به این مسائل بپردازیم. می توانم این روزها و این لحظات را حساس ترین موقعیت تاریخ تیم ملی فوتسال ایران توصیف کنم. ما در نیمه نهایی هستیم و این خیلی ارزش دارد. کیفیت لباس ها و بحث درباره آن باشد برای بعد. الان دغدغه ما باید چیز دیگری باشد.

حیدریان در ادامه گفت: تنها چیزی که می توانم بگویم این است که در هر شرایطی باید شان تیم ملی فوتسال ایران رعایت شود. این تیم نماینده ما در عالی ترین تورنمنت فوتسالی است و باید پیش بینی چنین اتفاقاتی می شد. امیدوارم این اتفاق دیگر هرگز برای هیچ تیم و هیچ ورزشکار دیگری تکرار نشود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها