سارق منازل مسکونی با 38 فقره سرقت در شهرستان رشت، توسط کارآگاهان آگاهی دستگیر شد. دزد خانه های رشت به دام افتاد
کد خبر: ۹۴۹۸۷۸
دزد خانه های رشت به دام افتاد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از رکنا ،سرهنگ فرهاد فلاح کریمی گفت: درپی افزایش وقوع سرقت منزل در شهرستان رشت، موضوع به طور ویژه دردستورکار کارآگاهان قرارگاه مقابله با سرقت استان قرارگرفت.

وی افزود: با تشکیل اکیپ های ویژه و بررسی شیوه و شگرد سرقت و پس از تجمیع پرونده های ارجاعی ، کارآگاهان اقدام به جمع آوری دلایل و مستندات پیرامون نحوه وقوع و شیوه و شگرد بکار رفته در سرقت این منازل کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان گیلان تصریح کرد: کارآگاهان آگاهی در خلال رسیدگی به پرونده های مطروحه از دستگیری فردی 24 ساله که اقدام به زدن زنگ آیفون درب منازل خالی از سکنه می کرد، مطلع شده و این متهم را تحویل گرفتند.

سرهنگ فلاح کریمی با بیان اینکه متهم دستگیر شده که اهل و ساکن یکی از استان های مرکزی کشور می باشد، به 37 فقره سرقت منازل مسکونی در رشت اعتراف کرد، بیان داشت: متهم طی سالهای 1394و 1395 سرقت ها را مرتکب شده و کلیه صحنه های سرقت نیز توسط وی بازسازی شد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه غیربومی بودن و فرار سارق به خارج از استان دستگیری وی را با مشکل مواجه می ساخت، اظهار داشت: تحقیقات پلیس به منظور شناسایی همدستان متهم ادامه دارد.

رئیس پلیس آگاهی استان گیلان با توصیه به شهروندان در خصوص تجهیز منازل مسکونی خود به انواع تجهیزات حفاظتی و امنیتی ضد سرقت، از مردم خواست، در صورت ترک منزل به مدت طولانی، منازل خود را به اقوام یا همسایگان مورد وثوق بسپارند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها