مدیرعامل فولاد هرمزگان خبر داد:

جهش تولید در فولاد هرمزگان با ثبت ۱۰ رکورد

ثبت رکوردهای متوالی در فولاد هرمزگان

مدیر عامل فولاد هرمزگان از شتاب رشد تولید در راستای پیشبرد اقتصاد مقاومتی خبر داد.
کد خبر: ۹۴۸۹۸۸
ثبت رکوردهای متوالی در فولاد هرمزگان

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین، مهندس امیرمسعود هراتیان گفت: در راستای پیشبرد اهداف اقتصاد مقاومتی و با اتکال به خداوند متعال و مشارکت جمعی کارکنان، در مسیر افزایش تولید در شرکت فولاد هرمزگان رکوردهای سه گانه جدید گام بلندی در راستای رسیدن به شعار اقدام و عمل به ثبت رسید.

وی ضمن اشاره به دستیابی به کسب رکورد تولید 5 هزار و 174 تن تختال در شهریور امسال افزود: رکورد قبلی مربوط به 26 فروردین 95 به میزان 4 هزار و 941 تن بوده است.

هراتیان تکرار این رکوردها و دستیابی به این میزان تولید را مبین توانمندی و پتانسیل بالای نیروی انسانی و هماهنگی متناسب واحدهای تولیدی ،پشتیبانی و ستادی مجموعه دانست.

وی تصریح کرد: رکورد تخلیه 42 ذوب روزانه در کورهای قوس الکتریکی در 24 شهریور ماه سال جاری از ابتدای بهره برداری و در قیاس با رکورد قبلی 41 ذوب به تاریخ 15 فروردین 93 ثبت شده که نشان از همت والای همکاران در تولید دارد.

هراتیان از دستیابی به رکورد جدید 46 ذوب ریخته گری شده در روز به تاریخ فوق خبر داد و افزود: رکورد قبلی 43 ذوب به تاریخ 15 فروردین 93 پشت سر گذاشته شد.

مدیرعامل فولاد هرمزگان دستیابی به این رکوردهای تولیدی را مرهون تلاش، همدلی و مسئولیت پذیری تمامی همکاران و دقت عمل و احدهای مختلف دانست که علی رغم شرایط نامناسب اقتصادی و رکود حاکم بر بازار فولاد به دست آمده است و اظهار امیدواری نمود در سایه همت و تلاش مضاعف کسب موفقیت‌های مشابه دور از انتظار نخواهد بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها